سال 2018 دو آیفون اولد معرفی می‌شوند

اپل سال آینده دو آیفون اولد همراه با فیس آی دی عرضه می‌کند

مینگ چی کو تحلیلگر شرکت اپل ادعا می‌کند سال آینده دو آیفون اولد مشابه آیفون ایکس عرضه خواهد شد که هر دو آن‌ها به فیس آی دی و فریم فلزی جدیدی تجهیز خواهند بود. در ادامه ادعای وی را بررسی می‌کنیم.

آیفون ایکس، نخستین گوشی مجهز به نمایشگر اولد اپل به تازگی در دسترس علاقه‌مندان قرار گرفته است، اما از همین حالا شایعات جذابی نسبت به مدل های سال 2018 این تلفن هوشمند به گوش می‌رسد. در یکی از آخرین گزارش‌ها که توسط مینگ چی کو، تحلیلگر شرکت KGI Securities منتشر شده به نظر می‌رسد که سال آینده دو آیفون اولد به عرضه درخواهند آمد که یکی از آن‌ها از امکانات و قابلیت‌های بیشتری برخوردار است.

سرعت انتقال اطلاعات در آیفون اولد 2018

مینگ چی کو ادعا می‌کند که اپل سال آینده دو مدل آیفون اولد را به عرضه خواهد رساند که هر دو آن‌ها به یک فریم فلزی ساخته شده از فلز ضد زنگ مجهز شده‌اند که این امر می‌تواند به انتقال باکیفیت‌تر داده‌ها کمک کند. ظاهرا اپل به منظور گسترش کسب و کار خود در این بخش، با تامین کنندگان بزرگی همچون Casetek و Catcher‌ همکاری‌هایی را انجام داده است. پوشش آیفون ایکس از 4 قسمت تشکیل شده است و ظاهرا پوشش دو آیفون اولد جدید که سال 2018 عرضه خواهند شد،‌ از قسمت‌های بیشتری ساخته خواهند شد. این تغییر به منظور بهبود در کیفیت ارسال و همچنین دریافت اطلاعات انجام می‌گیرد.

به گفته وی، دو مدل جدید همچنان از فیس آی دی به جای تاچ آی دی استفاده می‌کنند و انتظار می‌رود سیستم دوربین TrueDepth به صورت انحصاری مختص قاب جلویی آن باشد و راهی به دوربین‌های پشتی پیدا نکند.

بازگشت اپل به عرضه دو پرچمدار در هر سال

در حال حاضر اپل با گوشی‌های آیفون 8، آیفون 8 پلاس و آیفون ایکس صاحب سه پرچمدار در بازار است. اگر گفته‌های کو مبنی بر عرضه‌ی دو مدل آیفون مجهز به نمایشگر اولد در سال آینده درست باشد،‌ این بدان معناست که اپل احتمالا بار دیگر به برنامه‌ی عرضه سالانه دو پرچمدار بازگشته است، و یا اگر مدل سومی هم وجود داشته باشد ما فعلا از آن بی‌خبر هستیم. بدیهی است که در حال حاضر فاصله‌ی زیادی با عرضه‌ی آیفون های سال آینده داریم و شاید این اطلاعات هیچگاه عملی نشوند. تنها زمان است که همه چیز را ثابت می‌کند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

یک دیدگاه

  1. ۱ دونه هم کافیه تا بازارو فتح کنه