اسکنر عنبیه چشم گلکسی S9

دقت و سرعت عمل اسکنر عنبیه چشم گلکسی S9 افزایش پیدا می‌کند

اسکنر عنبیه چشم گلکسی S9 و گلکسی S9 پلاس جزو اصلی‌ترین ویژگی‌ های پرچمداران سال 2018 سامسونگ است. به تازگی اطلاعات جدیدی درباره این سد امنیتی به دست آورده‌ایم.

اکنون در ماه دسامبر به سر برده و در حال شنیدن آخر نفس‌های سال 2017 هستیم. با توجه به روالی که سامسونگ طی پنج الی شش سال گذشته برای معرفی پرچمداران سری S و سری Note خود داشته است، می‌توان حدس زد طی یک الی دو ماه آینده شاهد رونمایی گلکسی اس 9 و گلکسی اس 9 پلاس خواهیم بود. با توجه به نزدیک شدن به زمان رونمایی، هر روز اخبار بیشتری درباره سامسونگ گلکسی اس 9 و برادر بزرگترش شنیده می‌شود.

اسکنر عنبیه چشم گلکسی S9 رزولوشن بیشتری در مقایسه با قبل دارد

اخبار جدید این مرتبه از خانه سامسونگ شنیده می‌شوند. بر اساس آن‌ها، اسکنر عنبیه چشم گلکسی S9 و گلکسی S9 پلاس دارای رزولوشن بیشتری در مقایسه با قبل خواهد بود. مزیت این کار، افزایش دقت اسکنر و همچنین کاهش زمان مورد نیاز برای بررسی عنبیه است. سنسور دوربین جلویی مخصوص به کار رفته در گوشی های گلکسی اس 8، گلکسی اس 8 پلاس و گلکسی نوت 8 که صرفا برای اسکن عنبیه چشم در نظر گرفته شده، دارای رزولوشن 2 مگاپیکسل است. این میزان در پرچمداران جدید سری S به 3 مگاپیکسل افزایش پیدا خواهد کرد.

اسکنر عنبیه چشم گلکسی S9

سامسونگ به این روش در برابر استراتژی ال جی قد علم می‌کند. ال جی در نمایشگاه KES 2016 یک ماژول جدید معرفی کرد که در آن، سنسور دوربین سلفی و سنسور اسکنر عنبیه چشم از یکدیگر جدا نیستند. بر اساس اخبار جدید، ال جی G7 به این اسکنر عنبیه چشم همه کاره و قدرتمند مجهز خواهد شد. پس سامسونگ باید برای بهبود این سد امنیتی در پرچمدار خود و افزایش توانایی آن در مقایسه با نمونه‌های رقبا چاره‌ای بیندیشد.

به لطف افزایش وضوح تصویر اسکنر عنبیه چشم گلکسی S9 و گلکسی S9 پلاس، کاربران دیگر مجبور نخواهند بود برای احراز هویت، عینکشان را از روی صورت بردارند. همچنین توانایی آن برای اسکن در زمان نبود نور کافی افزایش پیدا کرده و نیاز به ثابت نگه داشتن چشم و خیره شدن به سنسور از بین می‌رود.

علاوه بر افزایش رزولوشن، سامسونگ به احتمال زیاد بخش نرم افزاری این سد امنیتی را نیز دست‌کاری خواهد کرد تا در همکاری با سنسور جدید، عملکرد بهتری داشته باشد. انتظار می‌رود به لطف اسکنر عنبیه چشم گلکسی اس 9 و گلکسی اس 9 پلاس، زمان مورد نیاز برای احراز هویت به زیر 1 ثانیه کاهش بیابد که همچنان بیشتر از زمان مورد نیاز برای اسکن اثر انگشت است.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*