نسل جدید لپ تاپ های سامسونگ نوت بوک 9 2018

نسل جدید لپ تاپ های سامسونگ نوت بوک 9 2018 معرفی شدند

نسل جدید لپ تاپ های سامسونگ نوت بوک 9 2018 (Samsung Notebook 9 2018) همراه با یک مدل جدیدتر نوت بوک 9 پن (Samsung Notebook 9 Pen) معرفی شدند. در ادامه با مشخصات فنی و قابلیت‌های آن‌ها آشنا خواهید شد.

شرکت سامسونگ امروز از سه نسخه نسل جدید لپ تاپ های سامسونگ نوت بوک 9 2018 پرده برداری کرد. این کمپانی همچنین از یک مدل جدید به نام سامسونگ نوت بوک 9 پن نیز رونمایی کرد. این خانواده با هدف ارائه تجربه‌ی کاربری قدرتمند همراه با حمل و نقل آسان و فضایی امن به تولید رسیده‌اند.

یونگ گیو چوی، معاون بخش تجاری کامپیوتر سامسونگ در این ارتباط می‌گوید:

سامسونگ نوت بوک 9 پن جدید و نسل جدید سامسونگ نوت بوک 9 2018 به کاربران ما دیوایس باکیفیت، قدرتمند و قابل حملی را ارائه می‌کنند که می‌تواند ابزاری را به منظور کار مطمئن و ایمن از هر جایی را ارائه کند.

سامسونگ نوت بوک 9 2018

نسل جدید لپ تاپ های سامسونگ نوت بوک 9 2018

سامسونگ نوت بوک 9 جدید در دو اندازه 13.3 اینچی و 15 اینچی موجود است. این محصول از یک پردازنده نسل هشتمی Intel Core i7، تا حداکثر 16 گیگابایت رم و 1 ترابایت حافظه داخلی برخوردار است. همچنین مدل 15 اینچی آن نیز از یک کارت گرافیک انویدیا GeForce MX150 میزبانی می‌کند. این لپ تاپ از یک باتری 75 وات ساعتی بهره می‌برد که بزرگ‌ترین و قدرتمندترین باتری استفاده شده توسط سامسونگ درون یک نوت بوک است.

نسل جدید لپ تاپ های سامسونگ نوت بوک 9 2018

نکته جالب اینجاست که باتری مذکور حتی از شارژ سریع نیز پشتیبانی می‌کند. وزن سامسونگ نوت بوک 9 2018 در حدود 2.84 پوند (1.200 گرم) بوده و ضخامت آن نیز 15.4 میلی‌متر است که می‌تواند آن را به باریک‌ترین و سبک‌ترین لپ تاپ در کلاس خود تبدیل کند.

سامسونگ نوت بوک 9 پن

نسل جدید لپ تاپ های سامسونگ نوت بوک 9 2018

مدل نوت بوک 9 پن دارای قابلیت انعطاف پذیری و حمل و نقل بسیار آسان است که از قلم S Pen سامسونگ نیز پشتیبانی خواهد کرد. این لپ تاپ از شاسی منیزیوم آلومینیوم بسیار باکیفیت بهره می‌برد که باعث شده وزن آن کمتر از 1 کیلو باقی بماند، در حالی که لولای 360 درجه‌ای انعطاف پذیری بیشتری را برای آن به ارمغان میاورد.

این لپ تاپ نیز از قلم S Pen سامسونگ پشتیبانی می‌کند و می‌تواند 4.096 سطح فشار را با یک نوک 0.7 میلی‌متری شناسایی کند. زمانی که قلم از نوت بوک جدا می‌شود، به صورت خودکار منوی “The Air Command” برای کاربران به نمایش درمی‌آید. هر دو مدل اصلی و مدل پن نسل جدید لپ تاپ های سامسونگ به منظور حفظ هر چه بیشتر امنیت کاربران از یک سنسور اثر انگشت و پشتیبانی از Windows Hello مایکروسافت بهره می‌برند. نوت بوک 9 پن همچنین از یک نمایشگر 13 اینچی، پردازنده نسل هشتمی اینتل با حداکثر 16 گیگابایت رم، 215 گیگابایت حافظه داخلی و یک باتری 39 وات ساعتی برخوردار است.

غول کره‌ای قصد دارد از همین ماه نسل جدید لپ تاپ های سامسونگ نوت بوک 9 2018 و مدل جدید نوت بوک 9 پن را در کره جنوبی عرضه کند، اما ظاهرا اگر ساکن نقاط دیگری از کره زمین هستید باید مدت زمان بیشتری منتظر بمانید. ظاهرا این شرکت لپ تاپ های جدید خودش را با حضور در نمایشگاه CES 2018 در معرض دید عموم مردم جهان قرار خواهد داد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*