عکس سونی اکسپریا ایکس زد 2

عکس سونی اکسپریا ایکس زد 2 با نمایشگر بدون حاشیه به بیرون درز کرد

عکس سونی اکسپریا ایکس زد 2 (Sony Xperia XZ2) با نمایشگر بدون حاشیه منتشر شد. به نظر می‌رسد با این پرچمدار، سونی خود را برای به چالش کشیدن رقبا آماده کرده است.

به دنبال عرضه بسیاری از پرچمداران سال 2017 با نمایشگر بدون حاشیه، سرانجام سونی نیز با تغییر زبان طراحی محصولات خود، در حال توسعه پرچمداری متفاوت برای سال 2018 میلادی است. سونی اکسپریا XZ2 که تا حدودی مشابه شیائومی می میکس 2 است، با نسبت صفحه به پنل بالاتر از 90 درصد تولید خواهد شد تا در آینده شاهد عرضه یکی از کم‌حاشیه‌ترین اسمارت فون های بازار باشیم.

طراحی جدید، تنها ویژگی گوشی جدید سونی نبوده و گفته می‌شود این موبایل قدرتمند با اسم رمز H8216، به دوربین دوگانه پشتی با دو سنسور 12 مگاپیکسلی، دوربین سلفی 16 مگاپیکسلی، صفحه نمایش 5.5 اینچی 4K، تراشه اسنپدراگون 845، باتری 3130 میلی‌آمپر ساعتی، 4 گیگابایت رم و 64 گیگابایت حافظه داخلی تجهیز خواهد شد تا کاربران با محصولی تمام‌عیار رو به رو باشند. این در حالی‌ست که اخبار قبلی از نمایشگر فول اچ دی برای مدل H8216 خبر داشتند.

تصور می‌کنید ژاپنی‌ها تنها با کاهش حاشیه‌های صفحه می‌توانند رقبای قدرتمند و قدیمی خود را مفلوب کنند؟ در ادامه می‌توانید عکس سونی اکسپریا ایکس زد 2 را در ابعاد بزرگ‌تر مشاهده کنید:

عکس سونی اکسپریا ایکس زد 2

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*