قیمت گلکسی ای 8

قیمت گلکسی ای 8 و گلکسی ای 8 پلاس 2018 سامسونگ مشخص شد

قیمت گلکسی ای 8 (Galaxy A8 2018) و گلکسی ای 8 پلاس (+Galaxy A8) سال 2018 سامسونگ بعد از رونمایی آن‌ها مشخص شد. میان‌ رده‌های جدید سامسونگ قیمت بالایی دارند.

دو گوشی موبایل گلکسی A8 و گلکسی A8 پلاس سامسونگ امروز به طور رسمی معرفی شدند. اگرچه آن‌ها در دسته‌بندی میان‌رده‌ها قرار می‌گیرند، اما به خاطر داشتن قابلیت‌های ویژه قیمت بالایی دارند. تنها نکته جذاب این دو گوشی هوشمند استفاده از نمایشگر باکیفیت و کشیده و قد بلند Infinity Display نیست، چرا که برای نخستین مرتبه در یک گوشی سامسونگ شاهد استفاده از دوربین سلفی دوگانه هستیم.

قیمت گلکسی ای 8 پلاس از برخی پرچمداران کنونی نیز بیشتر است

قیمت گلکسی ای 8 و سامسونگ گلکسی ای 8 پلاس 2018 به خاطر داشتن دوربین جلویی متشکل از دو سنسور با پشتیبانی از ویژگی Live Focus، پشتیبانی از هدست واقعیت مجازی موبایل گیر وی آر و مخصوصا مقاومت در برابر نفوذ آب و گرد و غبار به لطف پشتیبانی از استاندارد IP68، به میزان زیادی افزایش پیدا کرده است. قابلیت Live Focus نخستین مرتبه حین رونمایی گلکسی نوت 8 به عنوان اولین گوشی مجهز به دوربین دوگانه سامسونگ معرفی شد و اکنون شاهد به کار رفتن آن در دوربین سلفی یک محصول میان‌رده هستیم. این ویژگی در واقع همان عکاسی پرتره است که با محو کردن پس‌زمینه ممکن می‌شود.

قیمت گلکسی ای 8

پشتیبانی از سامسونگ پی برای پرداخت با موبایل و بهره بردن از یک بدنه متشکل از شیشه و فلز از دیگر دلایل بالا رفتن قیمت گلکسی ای 8 و گلکسی ای 8 پلاس است. تراشه این دو محصول قدرت فوق‌العاده‌ای دارد. چیپست اگزینوس 7885 از یک پردازنده دارای دو هسته قدرتمند Cortex-A73 برای پردازش‌های پیچیده و شش هسته Cortex-A53 متشکل می‌شود. در تراشه‌های میان‌رده‌های قبلی سامسونگ، خبری از هسته‌های قدرتمند Cortex-A73 برای انجام پردازش‌های سنگین طی زمانی قابل قبول نبود.

قیمت گلکسی ای 8

هر دو گوشی گلکسی A8 و گلکسی A8 پلاس از بلوتوث نسخه 5.0 پشتیبانی کرده و حداقل یکی از نسخه‌های مدل پلاس، به 6 گیگابایت رم مجهز شده است. همانند روال سال‌های گذشته پیش‌بینی می‌کنیم این نسخه مخصوص بازارهای چین و چند کشور آسیایی دیگر باشد. افزایش قیمت گلکسی ای 8 و گلکسی ای 8 پلاس بدون دلیل نیست، چرا که آن‌ها فاصله میان محصولات میان‌رده و پرچمدار را به میزان بسیار زیادی کاهش داده‌اند.

قیمت گلکسی ای 8 و گلکسی اس 8 پلاس

سامسونگ قیمت گلکسی A8 را 499 یورو (590 دلار) و قیمت گلکسی A8 پلاس را 599 یورو (700) تعیین کرده است. این قیمت‌ها مخصوص بازار اروپا است، اما می‌توان مطمئن بود در سایر کشورها نیز این محصولات به قیمت مشابهی به فروش خواهند رسید. احتمالا کاربران از شنیدن این اعداد گله‌مند شوند، چرا که قیمت 700 دلاری مدل پلاس حتی از برخی پرچمداران کنونی بازار موبایل نیز بیشتر است. سامسونگ هنوز درباره بازارهای مقصد گلکسی ای 8 و گلکسی ای 8 پلاس صحبتی به میان نیاورده است.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

7 دیدگاه

  1. درست 28 اسفند یک میلیون و نه صد بود که گرون شده بود نزدیک عید مثلا
    الان شده سه میلیون و دویست هزار تومان
    اصلا قابل درک نیست
    اصلا قابل هضم نیست
    اصلاااااا

  2. ارزش خرید داره . چون هیچی از پرچمدار کم نداره . فقط اسم پرچمدار بالاست

  3. بنظر من گوشی خیلی گرونی هست ادم یه دفعه میره اس ۸ پلاس میخره!
    یا اینکه ۴۰۰ تومن بیشتر میده نوت ۸ میخره
    به نظر من سامسونگ میانرده هاش رو داره خیلی گرون میکنه دیگه هیچکدوم به صرفه نیستن. مگر اینکه چند وفت دیگه ارزون بشه

  4. با این امکانات و زیبایی و قدرت می ارزه

  5. الان انرv10 با کایرن۹۷۰ وهوش مصنوعی وقابلیت های فوقالعاده صوتی ودوربین وسرعت بالا قیمتش۴۰۰ یروهست،اون وقت سامی میان رده شو می ده ۵۹۹ یرو،ادم بایدمغزشوخرگازبزنه بره a8. بخره وقتی می شه بااین پول پرچمدارخرید.

    • دوست عزیز شما داری یه شرکت چینی رو با سامسونگ مقایسه میکنی حواست هست؟؟
      هواوی به زوررررر به ابدیت برای گوشی هاش میده و نقصاش برطرف میکنه. ولی سامسونگ به محض اینکنه اندروید جدید بیاد اونو برای اکثر گوشی هاش میفرسته ک ابدیت کنن ولی هواوی نه همون که خریدی خریدی دیگه یا اینکه تنها گوشی هایی که از عینک واقعیت مجازی پشتیبانی میکردن فقط پرچم دارا بود a8 الان داره از عینک واقعیت مجازی گری وی ارم پشتیبانی میکنه با بهترین صفحه نمایش که حتی s8 نداره

  6. خیلی گرونه خیلی ارزش خریدشو بشدت میاره پایین