نسخه میان رده اچ تی سی یو 11 پلاس

نسخه میان رده اچ تی سی یو 11 پلاس در ماه ژانویه رونمایی می شود

اچ تی سی یو 11 پلاس (HTC U11+) یکی از برترین گوشی های معرفی شده توسط شرکت HTC در سال 2017 بود. این شرکت قصد دارد نسخه میان رده اچ تی سی یو 11 پلاس را ماه آینده رونمایی کند.

شرکت اچ تی سی هر سال دست به حرکت خاصی می زند تا بتواند کاربران خود را بیشتر جذب کند. راهکار این شرکت عرضه گوشی به میزان کم و تمرکز روی مدل های گران‌قیمت و میان رده است. درحالی‌که به آغاز سال 2018 میلادی نزدیک می‌شویم، این شرکت قصد دارد تا مجددا از یک میان رده دیگر رونمایی کند.

اچ تی سی اعلام کرد که نسخه میان رده اچ تی سی یو 11 پلاس را تا ژانویه رونمایی خواهد کرد. این دستگاه از نظر سخت افزاری شباهت زیادی به دستگاهی دارد که با کدنیم Ocean Harmony شناخته می‌شد. از جمله مشخصات سخت افزاری این گوشی می‌توان به پردازنده اسنپدراگون 652، 4 گیگابایت رم و 64 گیگابایت حافظه داخلی اشاره کرد. همچنین این گوشی از یک صفحه نمایش 5.99 اینچی با نسبت تصویر 18:9 استفاده می‌کند.

به نظر می‌رسد که پس از رونمایی این میان رده، پرچم‌دار بعدی شرکت، به نام اچ تی سی یو 12 رونمایی خواهد شد. البته تا به حال زمان دقیق این رویداد مشخص نیست اما از مشخصات کلی آن می‌توان به پردازنده اسنپدراگون 845 ، دوربین اصلی دوگانه و احتمالاً صفحه نمایش 4K اشاره کرد.

باید منتظر باشیم و ببینیم آیا اچ تی سی می‌تواند پس از روند نزولی خود طی 3 سال اخیر، مجدداً به جمع مدعیان صنعت گوشی های هوشمند بپیوندد. نظر شما در این مورد چیست؟

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

3 دیدگاه

  1. منتظرشیم ببینیم چیه! برند خوبیه که دست کم میگیرنش….

  2. همه کسایی که میگن آیفون و سامسون و هواوی
    بسه دیگه برید گوشی میان رده بخرید کم روداری کنید

  3. مدعیاش زیادن و خیلی خیلی قوی نمیتونه کاری کنه