اسپیکر هوشمند ال جی ThinQ

اسپیکر هوشمند ال جی ThinQ مجهز به دستیار گوگل معرفی شد

اسپیکر هوشمند ال جی ThinQ مجهز به دستیار مجازی گوگل معرفی شد. اسپیکر LG ThinQ قادر به انجام تمامی عملکردهایی است که می‌توانید با اسپیکر گوگل هوم انجام دهید.

زمانی که به بخش اسپیکرهای هوشمند می‌آییم، در حال حاضر کمپانی‌های بزرگی نظیر آمازون و گوگل با محصولاتی نظیر آمازون اکو دات که موفق شده پرفروش‌ترین محصول آمازون در تمامی رده‌های محصولی این شرکت را در طول فصل تعطیلات سال نو میلادی به دست آورد روبرو می‌شویم. هر دو شرکت اپل و سامسونگ نیز انتظار می‌رود با اسپیکرهای هوشمند خود بتوانند حرف‌های زیادی برای گفتن داشته باشند.

با این حال به نظر می‌رسد ال جی نیز می‌خواهد در این بخش بازار عرضه اندام کند. این کمپانی امروز از اسپیکر هوشمند ال جی ThinQ مجهز به دستیار گوگل پرده برداری کرد. به نقل از ال جی:

ال جی با همکاری گوگل تضمین می‌کند که اسپیکر هوشمند ال جی ThinQ ارائه کننده تمامی مکاتباتی خواهد بود که با در اختیار داشتن یک دستیار دیجیتالی باید در دسترس شما قرار گیرد. و اسپیکر هوشمند ال جی ThinQ نه تنها یک همراه هوشمند برای شما است، بلکه می‌تواند به عنوان یک رابط کاربری صوتی برای لوازم خانگی هوشمند ال جی نیز محسوب شود.

اسپیکر هوشمند ال جی ThinQ

این کمپانی همچنین قصد دارد تجربه صوتی باکیفیتی را ارائه کند، اما به اعتقاد ما این تجربه نمی‌تواند مناسب کاربران حرفه‌ای باشد و بیشتر افراد عادی را راضی نگه خواهد داشت. جزئیات و قابلیت‌های اسپیکر هوشمند ال جی ThinQ در حال حاضر کم است، اما احتمالا عملکرد آن همراه با دستیار مجازی گوگل بسیار خوب خواهد بود؛ این بدان معناست که دقیقا همان قابلیت‌های قابل ارائه با اسپیکر گوگل هوم را می‌توانید با اسپیکر ال جی نیز تجربه کنید.

جدا از این جا ال جی هنوز قیمت و زمان عرضه اسپیکر جدید خودش را نیز اعلام کرده است. به نظر می‌رسد که ال جی قصد دارد در نمایشگاه CES 2018 که تا چندی دیگر برگزار خواهد شد، اطلاعات بیشتری از این محصول جدید را ارائه کرده و به صورت کامل آن را معرفی کند. اگر می‌خواهید با دستیار گوگل و قابلیت‌های آن آشنا شوید، توصیه ما به شما خواندن مطلب زیر است.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*