مدل جدید ایسر کروم بوک 11 (Acer Chromebook 11) معرفی شد

مدل جدید ایسر کروم بوک 11 (Acer Chromebook 11) معرفی شد

در فاصله چند روز مانده به آغاز نمایشگاه CES 2018، مدل جدید ایسر کروم بوک 11 (Acer Chromebook 11) معرفی شد. در ادامه، مشخصات و قیمت لپ تاپ جدید ایسر را بررسی خواهیم کرد.

اگرچه کروم بوک ها عملکرد و کارایی لپ تاپ های معمولی ویندوزی یا مک را ندارند، اما قطعا در مقایسه با آنها، از قیمت مناسب‌تری برخوردار هستند. همچنین، کروم بوک بسیار سبک است و برای کاربرانی ساخته شده که از لپ تاپ خود استفاده‌های معمولی می‌کنند.

سال گذشته بود که ایسر چند مدل کروم بوک را به بازار فرستاد. حال پیش از آغاز نمایشگاه CES 2018، جدیدترین مدل کروم بوک 11 را معرفی کرد. همانطور که از نام ایسر کروم بوک 11 پیداست، این لپ تاپ به نمایشگری 11.6 اینچی مجهز است و در دو مدل لمسی و غیر لمسی به بازار عرضه می‌شود. پردازنده سلرون اینتل وظیفه پردازش را بر عهده دارد و در کنار آن، از 4 گیگابایت رم و 16 یا 32 گیگابایت حافظه eMMC استفاده شده است.

مدل جدید ایسر کروم بوک 11 (Acer Chromebook 11) معرفی شد

ایسر کروم بوک 11 جدید دارای دو ورودی USB نوع C، یک شیار کارت‌خوان MicroSD، دو پورت USB 3.0، بلوتوث 4.2 و وای‌فای است. باتری لپ تاپ جدید ایسر تا 10 ساعت دوام خواهد داشت. با این حال، عمر باتری این دستگاه، به وظیفه‌ای که به آن می‌سپارید بستگی دارد. کروم بوک جدید ایسر ضخامتی 1.8 میلی‌متری دارد و با وزن 1.1 کیلوگرم، یک لپ تاپ سبک و باریک محسوب می‌شود.

مدل جدید ایسر کروم بوک 11 (Acer Chromebook 11) معرفی شد

زمان عرضه و قیمت ایسر کروم بوک 11

همانطور که انتظار می‌رود، مدل جدید کروم بوک 11 ایسر سیستم عامل کروم (Chrome OS) را اجرا می‌کند که به کاربران اجازه دسترسی به سرویس‌های مختلف و متنوع گوگل را خواهد داد. قیمت ایسر کروم بوک 11 حدود 250 دلار در مدل غیر لمسی است و از ابتدای ماه آوریل (دهه دوم فروردین 96) در بازارهای آمریکای شمالی عرضه می‌شود. قیمت این مدل در اروپا و خاورمیانه، 250 یورو (حدود 300 دلار) در نظر گرفته شده است.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*