هدبند SmartSleep فیلیپس

هدبند SmartSleep فیلیپس با پخش نویز سفید برای شما یک خواب آرام به ارمغان میاورد

هدبند SmartSleep فیلیپس در نمایشگاه CES 2018 معرفی شد. این هدفون هوشمند با پخش نویز سفید (White Noise) خواب عمیق و خوبی را برای شما به ارمغان میاورد.

فیلیپس با حضور در نمایشگاه CES امسال لاس وگاس از یک هدبند جدید پرده برداری کرد که می‌تواند با پخش نویز سفید، به ذهن شما کمک کند تا راحت‌تر به خواب بروید. اگرچه هدبند فیلیپس با نام SmartSleep بیشتر شبیه به یک پوشک است، اما طراحی سیمی آن که به سنسورهای داخلی متصل شده‌ای مجهز است بر روی پیشانی شما قرار خواهد گرفت تا بتواند تحرکات مغزی شما را شناسایی کند. سپس هدبند اطلاعات را با یک اپلیکیشن موبایلی متصل به اشتراک خواهد گذاشت.

زمانی که خواب عمیق شناسایی شود، اسپیکرهای هدبند فیلیپس شروع به پخش نویز سفید در یک الگوی تکراری می‌کنند که به ادعای فیلیپس می‌تواند خواب راحتی را برای شما به ارمغان بیاورد. یک استارتاپ پیشتر چنین ایده‌ای را در محصولی به نام Dreem‌ پیاده سازی کرده بود که آن نیز در هنگام خواب شما اقدام به پخش کردن وایت نویز می‌کرد. در حال حاضر آن محصول با قیمت 499 دلار به فروش می‌رسد.

هدبند SmartSleep فیلیپس

در حالی که هدبند SmartSleep فیلیپس چندان راحت و قابل اطمینان به نظر نمی‌رسد، تحقیق‌های انجام گرفته بر روی تاثیرات نویز بر روی خواب عمیق نشان می‌دهد که آن می‌تواند به بزرگسالانی با سن و سال بالاتر کمک کند تا خواب بهتر و حافظه‌ی قدرتمندتری را تجربه کنند. اما از انجایی که این مطالعات در گرو‌های کوچکی انجام گرفته‌اند، یافته‌ها نیز ممکن است چندان قابل اتکا نباشد. آن چه که ما می‌دانیم این است که خواب مقوله‌ای بسیار مهم بوده و به نقل از یک گزارش منتشر شده در سال 2016، از هر 3 بزرگسال آمریکایی، 1 نفر به اندازه‌ی کافی نمی‌خوابد. آیا ارزشمند نیست که بتوانید برای تجربه یک خواب راحت هزینه کنید؟

قیمت هدبند SmartSleep فیلیپس

هدبند SmartSleep فیلیپس از بهار آینده با قیمت 400 دلار وارد بازار آمریکا خواهد شد که به مراتب ارزان‌تر از هدبند Dreem است.