میزو ام 6 اس

میزو ام 6 اس معرفی شد؛ یک رده‌پایین چینی با قدرت بالا و قابلیت‌های متنوع

میزو ام 6 اس (Meizu M6S) به عنوان نخستین گوشی این شرکت در سال 2018 از راه رسید. در ادامه به بررسی امکانات و ویژگی‌های گوشی میزو ام 6 اس خواهیم پرداخت.

میزو با توسعه M6S، بسیاری از ویژگی‌هایی که شما در یک گوشی رده پایین به آنها احتیاج دارید را در این موبایل گنجانده است. نمایشگر 18:9، یک تراشه میان رده، سنسور اثر انگشت و ظرفیت مناسب باتری، تعادل بسیار خوبی در این موبایل چینی ایجاد کرده‌اند.

میزو ام 6 اس

میزو ام 6 اس به بدنه‌ای فلزی با نمایشگر تمام‌صفحه 18:9 تجهیز شده و با طراحی آنتن U شکل که در بسیاری از گوشی های رده بالا دیده می‌شود، تولید شده است. همچنین بر خلاف تصاویر و شایعاتی که پیش‌تر منتشر شده بود، در بخش پشتی خبری از برند “mBlu” نبوده و سازندگان از لوگوی “Meizu” استفاده کرده‌اند.

در رابطه با مشخصات فنی، میزو M6S به صفحه نمایشی 5.7 اینچی با وضوح 720×1440، شدت روشنایی 450 نیت و نرخ کنتراست 1000:1 تجهیز شده و تراشه 14 نانومتری اگزینوس 7872 با پردازنده شش هسته‌ای متشکل از چهار هسته Cortex A53 و دو هسته قوی‌تر Cortex A73 در اختیار کاربران قرار خواهد گرفت تا مشکلی در پردازش اطلاعات وجود نداشته باشد. علاوه بر این، دستگاه در دو نسخه 32 یا 64 گیگابایتی همراه با 3 گیگابایت رم به فروش خواهد رسید. میزو می‌گوید باتری 3 هزار میلی‌آمپر ساعتی این گوشی با پشتیبانی از شارژ سریع 18 وات، ظرف مدت زمان تنها 30 دقیقه باتری را تا 52 درصد شارژ می‌کند.

میزو ام 6 اس

اگرچه ما با محصولی رده‌پایین رو به رو هستیم، اما به واسطه دوربین پشتی 16 مگاپیکسلی CMOS سامسونگ با گشودگی دریچه دیافراگم f/2.0، فوکوس خودکار تشخیص فاز و حالت مخصوص HDR که توسط ArcSoft توسعه شده است، می‌توان تصاویر را با کیفیتی مطلوب ثبت کرد. دوربین جلویی 5 مگاپیکسلی با الگوریتم‌های ArcSoft، سیستم هوشمند برای افزایش روشنایی صورت و حالت زیبایی تطبیقی نیز همراه خوبی برای کاربران خواهد بود.

میزو ام 6 اس

سنسور اثر انگشت میزو ام 6 اس در بخش کناری دستگاه تعبیه شده است و می‌تواند قفل گوشی را ظرف مدت زمان تنها 0.2 ثانیه باز کند. این در حالی‌ست که پیش‌تر شاهد انتشار ویدیویی از این گوشی با حسگر دورن صفحه‌ای بودیم! برای سیستم نرم افزاری، سازندگان از رابط کاربری Flyme 6.2 همراه با موتور هوش مصنوعی مخصوص OneMind استفاده کرده‌اند. به علاوه، یک حالت مخصوص بازی نیز برای این گوشی در نظر گرفته شده که به ادعای میزو، پایداری نرخ فریم را تا 20 درصد افزایش می‌دهد.

اما شاید با حذف کلید mBack، جذاب‌ترین بخش موبایل میزو قابلیت جدید Super mBack برای ناوبری باشد. حالا یک چیپ حساس به فشار و یک موتور ارتعاشی خطی (در قسمت دایره‌ای روی صفحه) به کاربران اجازه می‌دهد گوشی خود را با ژست‌های حرکتی ساده کنترل کنند. در این صورت، لمس ساده دایره موجود روی صفحه عملیات بازگشت را انجام خواهد داد. در صورتی که این کلید را لمس کرده و نگه دارید، به صفحه هوم منتقل می‌شوید. با لمس و کشیدن این دایره نیز پنجره مالتی تسکینگ پیش روی شما قرار می‌گیرد. سازندگان چندین ژست حرکتی دیگر را نیز برای این موبایل در نظر گرفته‌اند که اگر عملکرد خوبی داشته باشد، بسیار کاربردی خواهد بود.

میزو ام 6 اس

علاقه‌مندان می‌توانند از میان رنگ‌های آبی، مشکی، خاکستری و طلایی یکی را به دلخواه انتخاب کنند. کاورهای محافظ با طرح‌های جذاب نیز تا حد زیادی شکل این گوشی را دگرگون خواهد کرد. میزو ام 6 اس در دو نسخه 32 و 64 گیگابایتی، به ترتیب با قیمت‌های 155 و 186 دلار به فروش خواهد رسید. هر کدام از قاب‌ها، 7.5 دلار قیمت دارند که در صورت خرید آنها همراه با خود گوشی، می‌توان 6 دلار پرداخت کرد. پیش‌فروش اسمارت فون میزو از 19 ژانویه (29 دی) از طریق چندین فروشگاه مختلف آغاز می‌شود و علاقه‌مندان می‌توانند از 20 ژانویه آن را به صورت آنلاین خریداری کنند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

2 دیدگاه

  1. واقعا این چینی بودنو بد تو سر ما انداختن ما درجه سه استفاده کردیم و شاکی هم بودیم یبار ذرجه یک استفاده میکردیم این چیزا نبود

  2. قیمتش چنده ؟؟ مشخصاتش که از پایین رده بیشتر بود