ویوو ایکس پلی 7

ویوو ایکس پلی 7 با 10 گیگابایت حافظه رم در راه است!

به نظر می‌رسد ویوو ایکس پلی 7 (vivo Xplay7) می‌تواند نخستین تلفن هوشمند با 10 گیگابایت رم باشد. علاوه بر حجم حافظه رم بالا، گوشی جدید ویوو با سخت افزاری بسیار قدرتمند به فروش خواهد رسید.

اخیرا شاهد انتشار اسلایدهای مختلفی از یک گوشی منتسب به ویوو هستیم که نشان می‌دهد سازندگان از حافظه رم 10 گیگابایتی برای پرچمدار جدید خود استفاده خواهند کرد. علاوه بر این، وجود نمایشگر 4K و تراشه اسنپدراگون 845، ویوو Xplay7 را به محصولی منحصر به فرد تبدیل می‌کند. اگرچه ممکن است استفاده از این سخت افزارها بعید به نظر رسد، ولی شرکت‌های چینی تمایل زیادی به انجام این کار برای جلب توجه برخی خریداران غربی دارند.

خوشبختانه، منابع چینی تصویر رندر این گوشی هوشمند را نیز در اختیار علاقه‌مندان قرار داده‌اند. بر این اساس، ویوو ایکس پلی 7 با صفحه نمایشی بدون حاشیه توسعه پیدا خواهد کرد و همانند X20 Plus UD، به حسگر اثر انگشت روی نمایشگر مجهز خواهد شد. به علاوه، در هر دو بخش پشتی و جلویی نیز از سیستم دوربین دوگانه استفاده شده است تا بتوان تصاویر را با کیفیتی مطلوب ثبت کرد. از دیگر موارد قابل توجه در رابطه با این موبایل جدید نیز می‌توان به ضخامت بسیار کم، پورت یو اس بی نوع C و جک 3.5 میلی‌متری صدا اشاره کرد.

متاسفانه اطلاعاتی از زمان عرضه یا معرفی این گوشی هوشمند در دست نیست. با این حال، Xplay6 دسامبر 2016 روانه بازار شده بود.

ویوو ایکس پلی 7

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

یک دیدگاه

  1. واقعا 10 گیگ رم خیلی زیاده و به درد هیچ کاربری نمی خوره، همه ش واسه تبلیغات و شاخ بازی درآوردنه

    جای این همه رم، بقیه بخش هاش بهتر می کردن