گوشی گلکسی S9 سامسونگ

گوشی گلکسی S9 سامسونگ با تمرکز روی دوربین و بیکسبی عرضه خواهد شد

گوشی گلکسی S9 سامسونگ به عنوان پرچمدار جدید کره‌ای‌ها در MWC 2018 رونمایی می‌شود. اما حالا پیش از معرفی رسمی، شاهد تایید نام این گوشی و ویژگی‌های کلیدی آن هستیم.

سامسونگ رسما اعلام کرده است که در تاریخ 25 فوریه (6 اسفند)، طی مراسمی رسمی از پرچمداران جدید خود رونمایی خواهد کرد. علاوه بر این، از ماه میلادی بعدی آن نیز این گوشی موبایل به صورت رسمی روانه بازار می‌شود. اگرچه فعلا تاریخ دقیقی اعلام نشده است، اما با تکیه بر اطلاعات موجود می‌توان گفت عرضه محصولات جدید این کمپانی از اواسط ماه مارس آغاز خواهد شد. حالا نیز مدیران با انتشار گزارش‌های مالی سالانه، ضمن پیش‌بینی افزایش فروش محصولات خود در سه ماهه اول سال، نام پرچمدار خود را تایید و قابلیت‌های اختصاصی آن را هم مشخص کرده‌اند.

در سه ماهه نخست، شرکت انتظار دارد به واسطه فروش محصولات پرچمدار با عرضه گلکسی اس 9، درآمدهای بخش کسب و کار موبایل بهتر شود.

علاوه بر این، مدیران با اشاره به برخی از ویژگی‌های آینده محصولات خود، از “سرویس‌ها و ویژگی‌های اصلی متمایز همچون دستیار مجازی بیکسبی و دوربین” خبر داده‌اند که شاید منظور از آن، کیت دوربین دیافراگم متغیر برای گلکسی اس 9 و گلکسی اس 9 پلاس باشد. همچنین ممکن است این پرچمداران، ویدیوهای صحنه آهسته با نرخ فریم بسیار بالا را نیز ثبت کند. گوشی گلکسی S9 سامسونگ بر خلاف نسخه پلاس، فاقد سیستم دوربین دوگانه در بخش پشتی است.