تلگرام ایکس

تلگرام ایکس (Telegram X) منتشر شد؛ نسخه سریع‌تر و بهتر تلگرام با ظاهری جدید

اپلیکیشن تلگرام ایکس (Telegram X) منتشر شد. تلگرام X یا همان چلگرام (Challegram) نسخه سریع‌تر و بهتر تلگرام معمولی با ظاهری جدید است که اینک قابلیت‌های بیشتری را ارائه می‌کند. در ادامه بیشتر با نسخه جدید تلگرام آشنا شوید.

تلگرام با بیش از 180 میلیون کاربر فعال به صورت ماهانه، به عنوان یکی از بزرگ‌ترین سرویس های پیام رسان شناخته می‌شود. کاربران در این پیام رسان امنیت بی‌انتهایی را در اختیار دارند که مشخصه‌ی بسیار مهمی برای یک پیام رسان است، اما حالا تیم سازنده برای ایجاد یک تجربه کاربری بهتر نسخه‌ی ویژه‌ای از برنامه خود را با نام تلگرام ایکس برای هر دو پلتفرم اندروید و آی ا واس منتشر کرده است. امسال تقریبا همه چیزهای جذاب را می‌توانیم با نام X ببینیم!

قابلیت‌های جدید تلگرام X

اپلیکیشن تلگرام ایکس برخلاف نسخه اصلی این برنامه از یک رابط کاربری جدید برخوردار است. این شرکت می‌گوید که کل پایگاه کد این نرم افزار جدید از ابتدا ساخته شده است. در تلگرام X می‌توانید تمامی قابلیت‌های نسخه اصلی تلگرام را در اختیار داشته باشید. من حدس می‌زنم یکی از جذاب‌ترین قابلیت های تلگرام ایکس چیزیست که هر کاربری می‌تواند پیش‌نمایش چت‌هایش را در اختیار داشته باشد. شما می‌توانید با لمس طولانی مدت بر روی هر گفتگو، منتظر باز شدن یک پنجره آبشاری باشید که پیام‌های جدید را در بالای لیست مکالمه به تصویر می‌شکند.

تلگرام ایکس

این قابلیت نه تنها با یک مکالمه شخصی یا گروهی کار می‌کند، بلکه می‌توانید در زبانه تماس‌ها (Calls) نیز از آن بهره‌مند شوید. شما همچنین طیفی از گزینه‌ها شامل بی‌صدا کردن فرد، پین، حذف و یا نمایش در بالاترین جای بخش پیش‌نمایش‌ها را در اختیار خواهید داشت. بیایید در زیر تصویری از پیش‌نمایش یک پیام را ببینیم.

تلگرام ایکس

شما همچنین در منو همبرگری که در سمت چپ قرار دارد یک گزینه برای فعال کردن سریع حالت شب (Night Mode) خواهید یافت و حرکات کشویی فراوانی نیز برای ناوبری بهتر به تلگرام ایکس اضافه شده است. به طور مثال شما می‌توانید با کشیدن انگشت خود به چپ و راست در لیست مکالمات، بین چت‌ها یا تماس‌ها جابجا شوید. همچنین می‌توانید با کشیدن انگشتانتان بر روی پیام‌های دریافتی آن‌ها را به اشتراک گذاشته یا به آن‌ها پاسخ دهید.

تلگرام ایکس

این‌ها تمام قابلیت های جدید تلگرام X نخواهد بود. شما صفحات پروفایل بهینه سازی شده است، جایی که تلگرام ایکس به شما دسترسی سریع به تمامی فایل‌های چند رسانه‌ای را به شما می‌دهد. این اپلیکیشن همچنین به یک پخش کننده موسیقی بازطراحی شده مجهز شده و یک گزینه برای دسترسی مستقیم به ربات‌های درون خطی در یک مکالمه در حال انجام را در اختیار شما قرار می‌دهد.

در حال حاضر تلگرام ایکس از اپ استور اپل حذف شده است و تنها کاربران اندرویدی قادر به دانلود آن هستند. در زیر می‌توانید این اپلیکیشن را به صورت مستقیم دانلود کنید.

دانلود تلگرام ایکس

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

11 دیدگاه

  1. وقتی از تلگرام ایکس خارج میشیم برای دوباره کانکت شدن مشکلی نیس؟؟میتونم هربار توگ اوت بشم و دوباره کانکت ؟؟

  2. من به مشکلی خوردم با تلگرام ایکس
    موقعی که یه آهنگ رو از مموری گوش برا یه نفر می فرستم برا گوش دادنش دوباره باید دانلودش کنم
    این ینی حجم دو برابر مصرف می کنه
    یا اگه غیر از اینه توضیحی بدید اگه تنظیماتی هست بگید

  3. مهمترین مزیتی که این نسخه داره سرعت بالاشه که هیچ اپ غیر رسمی از تلگرام حتی نسخه خود تلگرام اون رو نداره. امنیت و رابط های راحت کاربری هم از دیگر مزایای این نسخه نسبت به نسخ دیگر هست و مهمتر از همه اینکه تلگرام اصلی به نوعی اون رو به رسمیت شناخته . به نظر من 8 از 10

  4. با سلام
    تلگرم ایکس نسخه ی کلاینتی از تلگرامه و بگم از این ک استفاده کردم بهتر از تلگزامه از نظر سرعت و همینطور باز کردن فایل های مدیا…و همینطور دسترسی خوبو و رابط کاربری مناسب..شما میتونین نصب کنین و ی امتحانی بکنین ببینی چطوره تا اینکه امتحان نکرده بعضیا بطور الکی نظر میدن و میگن بدرد نمیخوره…ما باید از هم دیگ و از تجربیات استفاده از برنامه ها کمک بگیرییم تا اینکه بخایم تخریب کنیم…

  5. تلگرام اصلی بهتره
    چون همه بهش عادت کردیم

  6. تلگرام اصلی از این بهتره، اینجا کاربر گیج میشه ولی سرعتش خیلی بهتر شده

    خب این در قالب یه آپدیت بزرگ برای تلگرام عرضه می کردن؟!

  7. من هنوز استفاده نکردم ولی یکی از دوستام نصب کرده میگه خوبه

  8. زیاد خوب نیست انگار از رو اینستاگرام کپی کردن عکسارو تا گوشه صفحه گوشی بزرگ میکنه من که خوشم نیومد موبوگرام خیلی خیلی بهتر از اینه