تبلت گلکسی تب اس 4

مشخصات فنی تبلت گلکسی تب اس 4 سامسونگ فاش شد

مشخصات فنی منتسب به تبلت گلکسی تب اس 4 سامسونگ (Samsung Galaxy Tab S4) از طریق GFXBench لو رفت. آیا تبلت جدید سامسونگ در MWC 2018 معرفی می‌شود؟

به تازگی وب‌سایت GFXBench با انتشار بنچمارک دستگاهی با شماره مدل SM-T835، مشخصات فنی این تبلت 10 اینچی را پیش از معرفی رسمی مشخص کرده است. از آنجایی که گلکسی تب S3 با شماره مدل SM-T820 و گلکسی تب S2 با شماره مدل SM-T810 در اختیار کاربران قرار گرفته بود، می‌توان گفت SM-T835، نسل جدید این تبلت و همان گلکسی تب S4 است.

تبلت گلکسی تب اس 4 به صفحه نمایشی 10.5 اینچی با وضوح 1600×2560 تجهیز شده و تراشه اسنپدراگون 835 با پردازنده هشت هسته‌ای 2.3 گیگاهرتزی و پردازشگر گرافیکی آدرنو 540، مسئولیت مدیریت اطلاعات در آن را بر عهده دارد. مثل نسل قبلی، سازندگان از 4 گیگابایت حافظه رم در کنار 64 گیگابایت حافظه داخلی بهره برده‌اند تا محصول جدید کره‌ای‌ها از هر نظر کامل باشد. کاربران برای ثبت تصاویر می‌توانند از دوربین پشتی 13 مگاپیکسلی و دوربین جلویی 8 مگاپیکسلی استفاده کنند. اگرچه اطلاعات پیش رو، از توانایی فیلم‌برداری فول اچ دی برای دوربین اصلی خبر دارند، اما دوربین نسل قبلی می‌توانست ویدیوها را با وضوح 4K و نرخ 30 فریم بر ثانیه ضبط کند.

سازندگان از اندروید 8.0 اوریو در این تبلت استفاده کرده‌اند که ترکیب آن با جدیدترین نسخه از رابط کاربری سامسونگ، احتمالا قابلیت‌های نرم افزاری متنوع و جذابی را در اختیار کاربران قرار خواهد داد.

تبلت گلکسی تب اس 4

با انتشار مشخصات تبلت گلکسی تب اس 4 ، ممکن است احتمالا در نمایشگاه MWC 2018 شاهد معرفی این محصول جدید خواهیم بود.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

4 دیدگاه

  1. سامسونگ و عشق است

  2. تب اس سه بهترین بود حالا هم چهارش بیاد مطمعنن بازم بهترینه عالیه

  3. این اصلا تغیری نکرده فقط حاقظه ش شده 64 گیگ همین