بهترین قاب های گلکسی اس 9

بهترین قاب های گلکسی اس 9 و گلکسی اس 9 پلاس سامسونگ

در این بخش، بهترین قاب های گلکسی اس 9 (Samsung Galaxy S9) و گلکسی اس 9 پلاس سامسونگ (+Samsung Galaxy S9) که ضخامت زیادی ندارند را معرفی خواهیم کرد.

نمایشگاه MWC 2018 میزبان پرچمداران جدید سامسونگ بود و دو گوشی گلکسی S9 و گلکسی +S9 با قابلیت‌های جدید پیش روی علاقه‌مندان قرار گرفتند. جدای از ویژگی‌های متنوع، این محصولات جدید قیمت بالایی دارند. به همین جهت، خرید کاور محافظ برای اطمینان از سلامت آنها در صورت سقوط یا برخورد با عناصر بیرونی، تصمیمی منطقی به نظر می‌رسد.

در بازار گسترده لوازم جانبی تلفن های همراه می‌توانید طیف گسترده‌ای از کاورها و قاب‌های مختلف را پیدا کنید. ولی در این قسمت ما می‌خواهیم برخی از بهترین قاب های گلکسی اس 9 و گلکسی اس 9 پلاس که در عین مقاومت بالا، باریک بوده و چهره‌ای متفاوت به موبایل شما نمی‌بخشند را معرفی کنیم.

معرفی بهترین قاب های گلکسی اس 9 و اس 9 پلاس

Olixar FlexiShield Gel Case

گلکسی اس 9: 7.99 دلار / گلکسی اس 9 پلاس: 7.99 دلار

“FlexiShield” یکی از بهترین قاب های شرکت “Olixar” برای گلکسی اس 9 و گلکسی اس 9 پلاس است که همانند یک دستکش دور گوشی شما قرار می‌گیرد. این کاور مخصوص در عین ضخامت کم و ظاهر مناسب، به اندازه‌ای مقاوم هست که در صورت سقوط غیر منتظره تلفن هوشمند شما از آن محافظت کند. قاب ژله‌ای FlexiShield در سه رنگ مختلف آبی، مشکی و بنفش به فروش می‌رسد. اما بهترین ویژگی این کاور، برچسب قیمت 7.99 دلاری آن است. در واقع با خرید این کاور، شما محافظی سبک و مقاوم را برای گوشی های پرچمدار خود تهیه می‌کنید.

Spigen Case AirSkin

گلکسی اس 9: 19.99 دلار / گلکسی اس 9 پلاس: 24.99 دلار

محصولات سری “AirSkin” شرکت اسپیگن، از جمله بهترین قاب های گلکسی اس 9 و گلکسی اس 9 پلاس بوده و با ضخامتی بسیار پایین، به خوبی از موبایل شما محافظت خواهند کرد. قاب‌های “AirSkin” بسیار باریک هستند؛ به همین جهت اگر از آن دسته از افرادی هستید که نمی‌خواهند وجود قاب محافظ روی موبایل خود را احساس کنند، بهترین گزینه برای شما خواهد بود.

سازندگان در ساخت این محصولات مقاوم در برابر خط و خش، از پلی پروپیلن استفاده کرده‌اند تا کاربران از سلامت گوشی خود در استفاده روزمره مطمئن باشند. هرچند، با خرید آن نباید منتظر سالم ماندن گوشی خود در صورت سقوط از طبقه دوم باشید! از آنجایی که این قاب بسیار باریک است، محل قرارگیری کلیدهای کنترل صدا، پاور و بیکسبی به دقت برش خورده‌اند تا مشکلی در استفاده از آنها وجود نداشته باشد. همچنین، باریک بودن این کاور باعث می‌شود مشکلی هنگام استفاده از اسکنر اثر انگشت، کاربران را متوجه خود نکند.

CaseMate Barely There

گلکسی اس 9: 25 دلار / گلکسی اس 9 پلاس: 25 دلار

CaseMate Barely There به گونه‌ای ساخته شده است که شما نمی‌توانید وجود آن را احساس کنید. سازندگان در ساخت این کاور از پلی کربنات استفاده کرده‌اند که این موضوع در صورتی که بخواهید ظاهر شیشه‌ای گوشی های خود را حفظ کنید، بسیار مناسب خواهد بود. علی‌رغم امکان دیدن شدن زیر قاب، CaseMate Barely با بافتی شبکه‌ای توسعه پیدا کرده است که جلوه‌ای خاص به اسمارت فون شما می‌بخشد. برش مخصوص کلیدهای کناری کمی بزرگ هستند تا به سادگی بتوان آنها را لمس کرد.

Samsung Alcantara case

خرید از فروشگاه رسمی سامسونگ

شاید قاب‌های سری آلکانترا سامسونگ از باریک‌ترین محصولات موجود نباشند، ولی آنها چیزی بین قاب‌های ضخیم و باریک قرار می‌گیرند. این محصول جدید، محافظت متوسط را ارائه داده و می‌توان در برخی بخش‌ها، لبه‌هایی که به سمت دستگاه برای محافظت بیشتر قرار گرفته‌اند را مشاهده کرد.

آلکانترا برندی از پارچه‌های مصنوعی است که شکل ظاهری و بافت آن مشابه جیر بوده، اما مقاومت و دوام بالاتری در برابر لکه و آب در مقابل همتای طبیعی خود دارد. به واسطه همین ویژگی، چندان عجیب نیست که امروزه شاهد استفاده از آلکانترا در بخش داخلی بسیاری از خودروهای گران‌قیمت و نفیس یا بخش پشتی گوشی های سری گلکسی سامسونگ باشیم. متاسفانه در زمانی که ما مشغول معرفی بهترین قاب های گلکسی اس 9 و گلکسی اس 9 پلاس هستیم، “Samsung Alcantara case” در دسترس کاربران نبوده و امکان خرید آن وجود ندارد. با این حال، به زودی باید شاهد اضافه شدن آن به فروشگاه سامسونگ و دیگر مراکز وابسته به آن باشیم.

از آنجایی که مدت زمان زیادی از معرفی پرچمداران سری گلکسی S9 سامسونگ نمی‌گذرد، هنوز لیست لوازم جانی و قاب‌های محافظ شرکت‌های مختلف برای آن محدود است. با این حال، ما در آینده باز هم محصولات جدیدتر را معرفی خواهیم کرد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

3 دیدگاه

  1. ای بد نبودن
    من خودم زیاد سمت اس 9 نمیرم

  2. افتضاح در افتضاح

  3. مشکیه بهتر از همه بود