گوشی iLA X

عنوان بدترین طراحی در نمایشگاه MWC 2018 به کدام گوشی رسید؟

در هر نمایشگاه و رویداد، در کنار بهترین و موفق‌ترین موارد، بدترین و ناامیدکننده‌ترین شرکت‌کنندگان نیز در برخی موارد تعیین می‌شوند. فکر می‌کنید عنوان بدترین طراحی در نمایشگاه MWC 2018 به کدام گوشی رسید؟

کمپانی چینی iLA با معرفی سه گوشی iLA Silk و iLA BV206 و iLA X در نمایشگاه MWC امسال موفق به کسب عنوان بدترین طراحی در نمایشگاه MWC 2018 بارسلون شد!

گوشی iLA X همانطور که از نامش پیداست، یک کپی مستقیم و البته بسیار ضعیف از آیفون ایکس است. بریدگی بالای نمایشگر عملا ساختگی است و هیچ تاثیر خاصی ندارد. این بریدگی در اصل به جای بالاترین قسمت نمایشگر، در بالاترین بخش بدنه قرار دارد، به همین دلیل هیچ مشکلی در نمایش محتواهای صفحه نمایش ایجاد نمی‌کند. همین موضوع باعث شد تا عنوان بدترین طراحی در نمایشگاه MWC 2018 به این محصول چینی داده شود.

گوشی iLA X

مشخصات فنی گوشی iLA X

گوشی iLA X دارای یک نمایشگر 5.5 اینچی با نسبت ابعاد تصویر 18:9 و رزولوشن اچ‌دی (پلاس) بوده و از تراشه مدیاتک MT6737 قدرت می‌گیرد. میزان حافظه رم و ظرفیت داخلی آن به ترتیب 3 گیگابایت و 32 گیگابایت است. این گوشی به یک دوربین دوگانه مجهز شده که از دو سنسور 13 مگاپیکسلی متشکل می‌شود. رزولوشن دوربین سلفی 5 مگاپیکسل است. سخت افزار گوشی iLA X از یک باتری 2500 میلی‌آمپر ساعتی نیرو می‌گیرد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

16 دیدگاه

  1. طراحی فقط loop surface سونی اگه حاشیه بالا پایینشو کم کنه بقیه یا جاصابونی میسازن یا صفحه نمایششون بریدس هواوی و بقیه چینی ها هم ک تقلب میکنن

  2. “این بریدگی در اصل به جای بالاترین قسمت نمایشگر، در بالاترین بخش بدنه قرار دارد، به همین دلیل هیچ مشکلی در نمایش محتواهای صفحه نمایش ایجاد نمی‌کند”
    اگه مثل آیفنx مشکل ایجاد میکرد، خوب بود؟!

  3. بدترین طراحی که بدون شک ماله xz2 زشت و بد ترکیبه…

  4. والا ما یه میان رده دستمون میگیریم تو کل شهر پز میدیم این اگر طراحیش بده این آت آشغالایی که دست ماست چیه پ

    • پز دادن کاره درستی نیست منه نوعی که سوپر پولدارم و تو ایفون و ایپد غرق شدم و ماشینه المانی سوار میشم و بالا شهره تهران سکونت دارم هیچ وقط فخر نمیفروشم بعد شما با یه گوشیه اندرویده متوسط راه می افتی تو شهره … پز میدی؟؟؟

      • اسکیزوفرنی داری تو! برو خودتو یه جا نشون بده!!

      • مدیر گجت نیوز .. با اینکه سایتتون خوبه ولی این کاربر تمام کاربرانتونو مسخره می کنه و سایتو به گند کشیده لطفا ایشون رو حداقل به احترام تمام کاربرانتون بن کنید . این آزادی بیان نیست این بی احترامی به کاربرای سایتتون هس . جالبه اگه یدونه از این حرفا بزنیم میره تو غیر انتشارا بعد این بچه دهاتی میاد زر میزنه چاپ میشه . به دید نقد بینید مدیر .

  5. این که با هاوایی فرقی نداره طرحش

  6. گوشی هارو یا باید شبیه ایفون بزننن یا اینجوری میشن

  7. اره واسه میان رده خیلی کم بودن

  8. گوشیای طرح اصلی که تو بازار موجوده بهتر از این کپی شدن.

  9. حالا اونقدرام طراحیش بد نیست ولی در ببین اون همه پرچمدار آره واقعا بدترینه