تصاویر رسمی شیائومی می میکس 2 اس

تصاویر رسمی شیائومی می میکس 2 اس با نمایشگر بدون حاشیه منتشر شد

تصاویر رسمی شیائومی می میکس 2 اس (Xiaomi Mi Mix 2s) منتشر شد. به نظر می‌رسد خبری از دوربین سلفی در بخش بالایی نمایشگر بدون حاشیه پرچمدار جدید شیائومی نیست.

طی ماه‌های گذشته، منابع مختلف با انتشار اطلاعات متعددی از پرچمدار آینده کمپانی چینی شیائومی، از کاهش بیشتر حاشیه‌های صفحه و تعبیه دوربین سلفی در گوشه سمت راست بالایی صفحه خبر داده بودند. اما تصاویر رسمی شیائومی می میکس 2 اس که حالا از طریق شبکه اجتماعی ویبو منتشر شده، این اطلاعات را رد می‌کنند.

در این تصاویر، وو یی فن (Wu Yifan) که با نام هنری کریس وو (Kris Wu) شناخته می‌شود را می‌بینیم که Mi Mix 2s را در دست داشته و طراحی بخش جلویی موبایل را نشان می‌دهد. مطابق با این عکس‌ها، حاشیه‌های بخش پایینی صفحه کمی ضخیم‌تر به نظر می‌رسند و این یعنی به احتمال زیاد، محصول پیش رو شباهت بسیاری به Mi Mix 2 خواهد داشت.

در همین حال، مدیر ارشد اجرایی شرکت یعنی لی جون (Lei Jun) نیز از رونمایی این تلفن هوشمند در تاریخ 27 مارس (7 فروردین) و شانگهای چین خبر داد و اعلام کرد ده نفر از مهمانان خوش‌شانس، برنده جایزه سفر رفت و برگشت به بزرگ‌ترین موزه هنر مدرن جهان، مرکز ژرژ پمپیدو در فرانسه خواهند شد.

تصاویر رسمی شیائومی می میکس 2 اس

همچنین پک هدیه شامل یک بلیط می‌شود که به کاربران اجازه می‌دهد به صورت رایگان وارد مرکز پمپیدو شوند؛ جایی که سه گوشی بدون حاشیه می میکس، می میکس 2 و می میکس 2 اس هم نمایش داده می‌شوند.

تصاویر رسمی شیائومی می میکس 2 اس

مطابق با اطلاعات قبلی، شیائومی می میکس 2s با تراشه قدرتمند اسنپدراگون 845 روانه بازار خواهد شد. تصویر لورفته از برچسب جعبه این گوشی نیز وجود 8 گیگابایت رم و حافظه داخلی 256 گیگابایتی را تایید می‌کند.

هفته آینده، سایر جزئیات فنی شیائومی می میکس 2s به صورت رسمی اعلام خواهد شد.

تصاویر رسمی شیائومی می میکس 2 اس