انفجار نوکیا 5233

انفجار نوکیا 5233 جان یک دختر 18 ساله را گرفت

انفجار نوکیا 5233 حین مکالمه جان یک جوان هندی را گرفت. شدت انفجار گوشی نوکیا در میانه‌های مکالمه صوتی به حدی بود که به مرگ این جوان 18 ساله ختم شد.

یک دختر هندی 18 ساله، با استفاده از گوشی قدیمی نوکیا 5233 خود مشغول مکالمه با یکی از خویشاوندانش بود. در میانه‌های صحبت، او گوشی را به شارژر متصل کرد و این موضوع سبب رخ دادن حادثه‌ای تلخ شد. انفجار نوکیا 5233 بعد از اتصال شارژر به برق، جان او را گرفت.

بر اساس گزارش‌های محلی، این دختر در حالی در اتاقش پیدا شد که بیهوش بر روی زمین افتاده و جراحات زیادی بر روی دست، پا و سینه‌های وجود داشت. بعد از انتقال به بیمارستان، متاسفانه او در همانجا جان خود را از دست داد.

مسئول انفجار نوکیا 5233

نوکیا 5233، یک گوشی هوشمند قدیمی است که عرضه آن به سال 2010 بازگشته و با وجود لمسی بودن، از تکنولوژی متفاوتی در نمایشگرش استفاده می‌شد، به این ترتیب که به جای گرمای دست، به وسیله فشار وارد شده بر روی صفحه نمایش دستورات کاربر را دریافت می‌کرد. با وجود قدیمی و منسوخ شدن این گوشی، هنوز در وب سایت آمازون هند شاهد فروش آن به قیمت 46 دلار هستیم!

انفجار نوکیا 5233

اچ ام دی گلوبال که در حال حاضر مشغول به ساخت گوشی های هوشمند تحت برند نوکیا است، با انتشار بیانیه‌ای اعلام کرد این حادثه هیچ ارتباطی با شرکت ندارد و مسئولیتی بر گردن آن‌ها نیست. نوکیا 5233 محصول سال 2010 است، در حالی که اچ ام دی گلوبال، حق استفاده از برند نوکیا برای ساخت گوشی موبایل را در سال 2016 به دست آورد.

از آنجایی که خود شرکت نوکیا مدت‌ها است گوشی موبایلی تولید نکرده و از طرفی مسئولیتی نسبت به گوشی های هوشمند تولید شده در سال‌ها قبل ندارد، هنوز مشخص نیست مسئولیت انفجار نوکیا 5233 و مرگ یک دختر 18 ساله بر گردن چه شرکتی خواهد بود.

اچ ام دی گلوبال در بیانیه خود اعلام کرد اگرچه آن‌ها به صورت مستقل قادر به تایید گزارش‌های منتشر شده پیرامون انفجار نوکیا 5233 نیستند، اما مدل ذکر شده توسط اچ ام گلوبال ساخته نشده و این شرکت مسئول فروش آن نبوده است. این شرکت مدعی است نخستین سری محصولات آن‌ها با نام نوکیا از سال 2017 روانه بازار شده‌ است که بر عدم ارتباط با گوشی نوکیا 5233 تاکید دارد. اچ ام دی گلوبال در نهایت اعلام کرد آن‌ها در تلاشند محصولاتی بسیار باکیفیت تولید کرده و بهترین تجربه کاربری ممکن را به مشتریان ارائه کنند تا انتظارات بالای آن‌ها برآورده شود.

پلیس جمع‌آوری اطلاعات بیشتر پیرامون ابعاد حادثه را آغاز کرده است. پزشکان در حال حاضر مشغول بررسی بدن دختر کشته شده بر اثر انفجار نوکیا 5233 هستند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

8 دیدگاه

  1. با توجه به این که این گوشی کاملا قدیمی بوده یا حتی می توان گفت شاید هم تعمیرات زیادی را به خود دیده باشد باز هم منفجر شدن گوشی نوکیا ان هم این مدل که ۸ سال پیش هم عرضه شده می تواند ادم را به خنده وادار کند وبای گفت که این دختر ۱۸ ساله در حال صحبت با تلفن گوشی نوکیا خود را به برق وصل کرده باشد و اگر فکر کنید می توانید به این موضوع پی ببرید که برق می تواند مشکل این منفجر باشد نه خود گوشی
    با تشکر

  2. باطریهاش مال سامسونگه.
    سامسونگ حیا کن. جون مردم رها کن.

  3. نوکیا اومده تا جون مردم رو بگیره…برند فراموش شده و فسیل

  4. این باتری گوشی ها بدبختی شده گوشی هم هوشمند نبوده از این ساده هاست نمیدونم چرا ترکیده

  5. اینم از نوکیا که طرفدار داره اون دختر بیچاره چه گناهی کرده گوشی داغون میدن بهش به اسم اینی که ارزونه بعد جونشو میگیرن

  6. هرچی بدبختیه نمیدونم چرا سر مردم خاور میانه میادش ایفونم منفجر شد ولی تو آمریکا هیچکسم هیچیش نشد