نگاه نزدیک به شیائومی می میکس 2 اس

نگاه نزدیک به شیائومی می میکس 2 اس ؛ بازطراحی شده و قدرتمندتر از می میکس 2

در نگاه نزدیک به شیائومی می میکس 2 اس (Xiaomi Mi Mix 2S) شما را با جدیدترین گوشی تمام صفحه شرکت شیائومی همراه با نخستین تصاویر دو مدل سفید و مشکی آن آشنا خواهیم کرد.

شیائومی می میکس 2 اس یکی از جذاب‌ترین گوشی های هوشمندی خواهد بود که در نیمه نخست امسال رسما معرفی شده و می‌تواند به لطف یک طراحی شگفت انگیز،‌ کاربران زیادی را مجذوب خود کند. کمپانی شیائومی امروز طی یک رویداد خبری در شانگهای رسما از این گوشی پرده برداری کرد و حالا ما در این مقاله می‌خواهیم نگاه نزدیکی را به این گوشی مدرن بی‌اندازیم.

در نگاه نزدیک به شیائومی می میکس 2 اس می‌توان از شباهت زیاد آن با مدل پیشین خود، گوشی می میکس 2 باخبر شد. به جز این که حاشیه‌های پایینی گوشی کاهش پیدا کرده است، حالا دوربین سلفی نیز در قسمت پایین، سمت راست قاب جلویی گنجانده شده است. حاشیه بالایی نیز کاهش پیدا کرده و تنها از یک اسپیکر در قسمت میانی خود میزبانی می‌کند. فریم به کار رفته در این گوشی از آلومینیوم سری 7000 است و بدنه‌ی سرامیکی، باعث هر چه زیباتر شدن دیوایس شده است.

نگاه نزدیک به شیائومی می میکس 2 اس

گوشی جدید شیائومی در دو رنگ مشکی و سفید به عرضه خواهد رسید. در حالی که هر دو مدل مشکی و سفید این گوشی از نوار نقره‌ای رنگی در اطراف دوربین دوگانه خود برخوردارند، اما این نوار در مدل مشکی به مراتب بهتر دیده می‌شود. این دیوایس همچنین در جعبه‌ای مشابه جعبه‌ی گوشی می میکس 2 به عرضه درخواهد آمد.

می میکس 2 اس از یک نمایشگر ال سی دی 5.99 اینچی با وضوح +Full HD معادل 2160×1080 پیکسل برخوردار است. نسبت ابعاد این نمایشگر 18:9‌بوده و از طیف رنگی DCI-P3 پشتیبانی می‌کند. در نگاه نزدیک به شیائومی می میکس 2 اس ما دریافتیم که نمایشگر این گوشی نسبت به مدل اصلی می میکس 2 توانایی تولید رنگ بیشتری را دارد. لازم به ذکر است که گوشی جدید شیائومی همراه یک پد شارژ بیسیم 15 دلاری به عرضه خواهد رسید.

نگاه نزدیک به شیائومی می میکس 2 اس

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

یک دیدگاه

  1. شیائومی گوشی های خوبی تولید می کند
    درود بر شما