کارلمان کینگ

کارلمان کینگ (Karlmann King) به عنوان گران ترین شاسی بلند دنیا معرفی شد

خودروی شاسی بلند لوکس کارلمان کینگ (Karlmann King) به عنوان گران ترین شاسی بلند دنیا معرفی شد. این خودرو توسط شرکت IAT چین ساخته شده و حداقل 2 میلیون دلار قیمت دارد.

رولزرویس به زودی خودروی کولینان (Rolls-Royce Cullinan) را به عنوان لوکس ترین شاسی بلند دنیا عرضه می‌کند، اما احتمالا شما تا به حال نام کارلمان کینگ (Karlmann King) را نشنیده‌اید. این شاسی بلند عجیب و غریب توسط کمپانی چینی IAT ساخته شده است و تجربه‌ی منحصربه‌فرد و متفاوتی از سایر شاسی بلندهای لوکس و گران‌قیمت بازار ارائه می‌کند. این غول چینی با قیمت 2 میلیون دلار عرضه می‌شود و قیمت آن در صورت سفارش آپشن‌های بیشتر از جمله بدنه ضد گلوله تا 3.8 میلیون دلار نیز می‌رسد.کارلمان کینگ

کارلمان کینگ از نظر ظاهری شبیه به جنگنده‌های رادارگریز شده، اما این شاسی بلند چینی به اندازه‌ای بزرگ و عظیم‌الجثه است که بلافاصله همه توجه‌ها را به خود جلب می‌کند. شرکت چینی IAT برای ساخت این غول آهنی از شاسی تراک فورد F550 استفاده کرده است. کارلمان کینگ از پیشرانه 6.8 لیتری وی 10 فورد بهره می‌برد. این پیشرانه ارتقا پیدا کرده و قدرت آن به 400 اسب بخار رسیده است.

کارلمان کینگ

کارلمان کینگ دارای عرض 2.5 متر و وزن 6 تن است و بنابراین نباید انتظار خودروی سریعی داشته باشیم. حداکثر سرعت این SUV غول‌پیکر فقط به 140 کیلومتر بر ساعت می‌رسد. فضای داخلی کینگ، واقعا برازنده عنوان لوکس‌ترین و گران‌ترین شاسی بلند دنیاست و نورپردازی فوق‌العاده، تلویزیون قابل جمع شدن، یخچال و فریزر، دستگاه اسپرسو و امکاناتی از این دست، آن را از هر شاسی بلند لوکس دیگری متمایز کرده است.

کارلمان کینگ

کمپانی سازنده اعلام کرده که این خودرو در نسخه 6 در و 6 نفره قابل سفارش است. همچنین گفته می‌شود کارلمان کینگ در تعداد محدود تنها 9 دستگاه ساخته خواهد شد.

گالری عکس های کارلمان کینگ

ویدیوی تبلیغاتی Karlmann King

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

7 دیدگاه

  1. شبیه ماشینهای گروه داعش است قبلا فرمانده داعش سوار یکی متل اون بود

  2. 400 اسب برای 6 تن خیلی کمه

  3. حداکثر سرعتش از پراید کمتره مونده به ما برسن :))

  4. ماشینه شبیه یه کاغذ مچاله شدست
    ولی قشنگه ها…

  5. این دیگه چ ماشینیه ترسناکه

  6. اینا همش برای نمایشه و قدرت نمایی