وان پلاس 6

قابلیت‌‌های دکمه اسلایدر وان پلاس 6 افزایش می‌یابد

وجود یک دکمه فیزیکی لغزنده، از جمله ویژگی‌های منحصربه‌فرد گوشی های وان پلاس محسوب می‌شود. دکمه اسلایدر وان پلاس 6 (OnePlus 6) علاوه بر داشتن قابلیت‌های قبلی، امکان تنظیم فوکوس دوربین را نیز خواهد داشت.

اگرچه دو ماه تا زمان رونمایی پرچمدار جدید وان پلاس باقی مانده است، اما روز به روز اخبار و شایعات منتشر شده پیرامون آن بیشتر می‌شود. همچنین خود شرکت سازنده نیز اصراری برای حفظ جزییات وان پلاس 6 نداشته و به افشای اطلاعات آن دامن می‌زند! به عنوان نمونه مدیر عامل این شرکت چند روز پیش و همراه با انتشار اولین تصویر رسمی وان پلاس 6 اعلام کرد این یک گوشی ناچ استایل و دارای بریدگی بالای نمایشگر خواهد بود.

دکمه اسلایدر وان پلاس 6

به تازگی اخباری پیرامون یکی از ویژگی‌های مربوط به دوربین این گوشی منتشر شده است. البته دکمه اسلایدر پیشتر نیز در گوشی های هوشمند وان پلاس وجود داشت، اما در سال 2018، بعد از اضافه شدن چند قابلیت در پرچمدار جدید نیز به کار می‌رود.

وان پلاس 6

وان پلاس در صفحه توییتری خود، ضمن انتشار یک انیمیشن کوتاه به عبارت “Slide to Focus with the Alert Slider” اشاره کرد که به یک ویژگی مهم دوربین وان پلاس 6 اشاره دارد. تا امروز، دکمه اسلایدر برای کنترل صدای بخش‌های مختلف گوشی، کنترل حالت بدون مزاحم و سایلنت کردن گوشی بر اساس نحوه قرارگیری دستگاه کاربرد داشت، اما دکمه اسلایدر وان پلاس 6 یک قابلیت مهم دیگر نیز خواهد داشت.

نوار لغزنده هشدار وان پلاس

کاربران وان پلاس 6 می‌توانند با استفاده از این دکمه فیزیکی، فوکوس دوربین گوشی را کنترل کرده و آن را به صورت دقیق تنظیم کنند. از آنجایی که سیستم عامل سفارشی‌ اندروید وان پلاس یعنی OxygenOS به داشتن قابلیت‌های سفارشی‌سازی زیاد مشهور است، به احتمال زیاد کاربران خواهند توانست ویژگی جدید را با ورود به تنظیمات دوربین غیر فعال کنند.

وان پلاس شدیدا در تلاش است درون پرچمدار تازه وارد خود قابلیت‌های بیشتر و بیشتری قرار بدهد. این محصول تا دو ماه دیگر به صورت رسمی معرفی شده و در زمره پرچمداران قدرت گرفته از اسنپدراگون 845 قرار خواهد گرفت. همانند روال گذشته این شرکت، وان پلاس 6 در زمینه حافظه جزو برترین گوشی های هوشمند دنیا قرار خواهد گرفت چرا که نه تنها 256 گیگابایت ظرفیت داخلی دارد، بلکه یک نسخه دارای 8 گیگابایت رم نیز برای آن عرضه خواهد شد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

5 دیدگاه

  1. گوشی خوبی به نظر میاد

  2. ظاهرش که قشنگ
    امیدوارم سخت افزاری هم غول باشه