گوشی موتورولا موتو جی 6 پلی

گوشی موتورولا موتو جی 6 پلی در یک ویدیو ظاهر شد

گوشی موتورولا موتو جی 6 پلی (Motorola Moto G6 Play) به زودی در کنار دو گوشی موتو جی 6 و موتو جی 6 پلاس معرفی خواهد شد. به تازگی ویدیویی کوتاه از موتورولا موتو G6 پلی منتشر شده و این گوشی را از ابعاد مختلف نشان می‌دهد.

با وجود تاخیرهای پدید آمده، موتورولا همچنان در تلاش است چند محصول اقتصادی جدید را از سری موتو عرضه کند. بعد از گذشت مدتی از زمان مورد انتظار برای معرفی محصولات جدید، سرانجام در نوزدهم آوریل (سی‌ام فروردین) و در کشور برزیل شاهد رونمایی گوشی موتورولا موتو جی 6 پلی به همراه موتو جی 6 پلاس و موتور جی 6 خواهیم بود.

به تازگی مدل دارای پسوند پلی در یک ویدیو ظاهر شده که نشان می‌دهد شایعات و رندرهای منتشر شده پیشین صحیح بوده‌اند. اگرچه در ویدیو عنوان دیگری اعلام شده، اما وجود یک دوربین عادی و تک سنسور علاوه بر در نظر گرفتن عکس‌های پیشین گوشی موتورولا موتو جی 6 پلی هیچ جای شکی باقی نمی‌گذارد.

این گوشی به یک نمایشگر 5.7 اینچی دارای پنل LCD و رزولوشن فول اچ‌دی پلاس مجهز شده است. با توجه به این رزولوشن و به کار رفتن تراشه اسنپدراگون 430 می‌توان گوشی موتورولا موتو جی 6 پلی را در زمره پایین‌رده‌های بازار دانست. این تراشه از یک پردازنده هشت هسته‌ای دارای سرعت 1.4 گیگاهرتز تشکیل می‌شود. دوربین گوشی 13 مگاپیکسلی بوده و به تکنولوژی Rapid Focus مجهز شده است.

با وجود مشخصات فنی در سطح پایین، گوشی از یک باتری 4 هزار میلی‌آمپر ساعتی نیرو می‌گیرد که می‌تواند دوام بالای دستگاه را تضمین کند. پیش‌‌بینی می‌کنیم گوشی موتورولا موتو جی 6 پلی به صورت پیش‌فرض همراه با اندروید 8 اوریو عرضه شود. این گوشی 200 دلار قیمت خواهد داشت، اما این قیمت با هزینه خرید موتور جی 6 تفاوت زیادی نداشته و تنها با پرداخت حدود 50 دلار بیشتر می‌توان یک مدل دارای تراشه بهتر خریداری کرد. این مدل از اسنپدراگون 450 قدرت گرفته و به یک دوربین دوگانه دارای سنسورهای 12 مگاپیکسلی و 5 مگاپیکسلی مجهز شده است.

ویدیوی گوشی موتورولا موتو جی 6 پلی

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

یک دیدگاه

  1. گوشی بدی بنظر نمیاد