گوشی گیمینگ شیائومی با نام شیائومی بلک شارک عرضه شد

گوشی گیمینگ شیائومی با نام شیائومی بلک شارک معرفی شد

شیائومی بلک شارک (Xiaomi Black Shark) نخستین گوشی گیمینگ شیائومی است که به تازگی معرفی شده است. در ادامه، به بررسی مشخصات، امکانات فنی، عکس ها و قیمت گوشی مخصوص بازی شیائومی می‌پردازیم.

گوشی جدید شیائومی بلک شارک برای عاشقان بازی با موبایل طراحی و رزونمایی شد. این موبایل قدرتمند دارای امکاناتی همچون سیستم خنک‌کننده جدید، ISP به‌روزشده، پردازنده اسنپدراگون 845 کوالکام و باتری بزرگ 4000 میلی‌آمپر ساعتی است.

مشخصات گوشی گیمینگ شیائومی بلک شارک

در اسمارت فون جدید شیائومی، صفحه نمایشی 5.99 اینچی با نسبت طول به عرض 18:9 از نوع IPS LCD و وضوح تصویر +Full HD به کار رفته که 97 درصد از فضای رنگی DCI-P3 را پوشش می‌دهد. پردازنده اسنپدراگون 845 این گوشی به هسته‌های معمولی Kryo 385 و و پردازنده گرافیکی Adreno 630 مجهز است. شیائومی به منظور استفاده حداکثری از عملکرد گوشی گیمینگ خود، سیستم خنک‌کننده یکپارچه چند مرحله‌ای را در آن استفاده کرده که همواره دمای CPU را تا زیر 8 درجه سانتی‌گراد نگه می‌دارد.

گوشی گیمینگ شیائومی به درگاه کارت حافظه مجهز نیست اما در دو مدل مختلف عرضه شده است؛ مدل اول به 6 گیگابایت رم و 64 گیگابایت حافظه داخلی مجهز است و مدل دوم نیز 8 گیگابایت رم و 128 گیگابایت حافظه داخلی دارد. سیستم پردازش تصویر این گوشی نیز جدید بوده و توسط کمپانی MEMC به منظور دستیابی به رنگ‌هایی واضح‌تر و عملکرد روان‌تر ساخته شده است.

گوشی گیمینگ شیائومی با نام شیائومی بلک شارک عرضه شد

بلک شارک شیائومی تنها یک اسپیکر دارد اما به گونه‌ای طراحی شده که کاربر بتواند از اسپیکر مکالمه نیز به عنوان بلندگوی دوم استفاده کند. با استفاده از میکروفون این اسمارت فون می‌توان در زمان اجرای بازی، با سایر بازیکنان به مکالمه صوتی پرداخت به گونه‌ای که خللی در گیم‌پلی بازی ایجاد نشود. جهت ارگونومی بهتر کاربران و راحتی استفاده از گوشی، قاب پشتی آن به صورت X طراحی شده تا کاربر بتواند بدون نگرانی از افتادن یا سر خوردن، اسمارت فون خود را در دست بگیرد. از این بخش به عنوان آنتن هم استفاده شده است.

امکان اضافه‌کردن گیم‌پد مخصوص بلک شارک به گوشی جدید شیائومی وجود دارد؛ مشابه آنچه در کنسول سوییچ نینتندو شاهد هستیم. شیائومی این وعده را به کاربرانش داده که 50 هزار مشتری اول بلک شارک می‌توانند این گیم‌پد را به صورت رایگان به همراه گوشی خود داشته باشند. گیم‌پد بلک شارک به یک باتری 340 میلی‌آمپر ساعتی مجهز است و می‌توان آن را از طریق بلوتوث به گوشی گیمینگ شیائومی متصل کرد. سمت چپ اسمارت فون کلیدی ویژه با نام “Shark” وجود دارد که به کاربر این امکان را می‌دهد تا همه قدرت و ظرفیت سخت افزار را به بازی در حال اجرا اختصاص دهد.

گوشی گیمینگ شیائومی با نام شیائومی بلک شارک عرضه شد

شیائومی بلک شارک از اندروید 8 اوریو قدرت گرفته و پوسته JOY بر روی آن نصب شده است؛ لانچری مخصوص که این امکان را به کاربر می‌دهد تا اپلیکیشن‌های موجود را با رابط کاربری MIUI شیائومی به اشتراک بگذارد.

در قاب عقب گوشی دوربین دوگانه 12 و 20 مگاپیکسلی با گشودگی دریچه f/1.75 و فلاش LED دوتایی دیده می‌شود. در بخش جلو نیز دوربین سلفی با سنسور 20 مگاپیکسلی و گشودگی دیافراگم f/2.2 جا خوش کرده است.

قیمت گوشی گیمینگ شیائومی بلک شارک

گوشی مخصوص بازی شیائومی از هفته آینده در دو رنگ مشکی و خاکستری در دسترس کاربران قرار خواهد گرفت. قیمت مدل 8 گیگابایتی این اسمارت فون، 557 دلار خواهد بود و نسخه 6 گیگابایتی آن نیز با قیمتی معادل 477 دلار به فروش می‌رسد. بدین ترتیب، گوشی مخصوص بازی شیائومی را می‌توان ارزان‌ترین موبایل مجهز به چیپست اسنپدراگون 845 در جهان دانست. قیمت گیم‌پد همراه این محصول هم 28 دلار است.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

6 دیدگاه

  1. ی جورایی یاد گوشی ریزر افتادم. فکر کنم دومین گوشی گیمینگه

  2. عجب چیز خفنی ساخته. دمش گرم واقعا.

  3. خیلی شیک و عالیه. شیائومی داره حسابی خودشو تو دل همه جا میکنه

  4. گوشی های گیمینگم دارن وارد بازار میشن
    اهمیت بازیای ویدئویی بر هیچ کس پوشیده نیست

  5. چقد ظاهرشون بچه گانه ست

  6. خیلی اسم خفنی داره