گوشی گیمینگ نوبیا رد مجیک

گوشی گیمینگ نوبیا رد مجیک با طراحی منحصر به فرد و قیمت مناسب معرفی شد

گوشی گیمینگ نوبیا رد مجیک (ZTE Nubia Red Magic) توسط زیرمجموعه کمپانی “ZTE” یعنی “Nubia” معرفی شد. این موبایل مخصوص بازی، طراحی خاص، قدرت پردازشی بالا و قیمت مناسبی دارد.

چند روز پیش، نوبیا برند “Red Magic” را برای تلفن های هوشمند مخصوص بازی خود معرفی کرد. همانند گوشی “Black Shark” شیائومی، “Red Magic” برای ارائه تجربه‌ای متفاوت از انجام بازی‌ها با موبایل طراحی شده و سازندگان تلاش دارند با تعبیه خطوط LED در بخش پشتی و امکان تغییر رنگ آنها، کاربران را در دنیایی تازه همراهی کنند. یکی از مشکلات معمول افرادی که موبایل را برای انجام بازی انتخاب می‌کنند، داغ شدن بیش از حد دستگاه است. ولی به لطف سه دریچه هوا در گوشی گیمینگ نوبیا رد مجیک و همین‌طور لایه‌های گرافیتی برای پراکنده شدن گرما، نیازی به نگرانی در این رابطه نخواهد بود.

گوشی گیمینگ نوبیا رد مجیک

موبایل مخصوص بازی Red Magic به صفحه نمایش 6 اینچی LTPS با وضوح 1080×2160 و نسبت 18:9 مجهز شده و همه چیز با شیشه NEG Dinorex T2X-1 پوشیده شده است.

در حالی که احتمالا خطوط بخش پشتی و طراحی را می‌توان ویژگی‌های برجسته این گوشی در نظر گرفت، به چیپست مورد استفاده نیز باید توجه کرد. نوبیا از تراشه اسنپدراگون 835 در کنار 6 یا 8 گیگابایت رم بهره برده و کاربران می‌توانند آن را در دو نسخه 64 و 128 گیگابایتی خریداری کنند. بدون شک SD835 قوی‌ترین تراشه شرکت کوالکام نیست و قدرت پردازشی آن نیز به مراتب پایین‌تر از SD845 است، ولی احتمالا برای آینده بازی‌ها و اجرای آنها روی نمایشگر 1080p کافی خواهد بود.

گوشی گیمینگ نوبیا رد مجیک

قدرت پردازشی بالا تنها ویژگی خوب این گوشی نیست و سازندگان از سنسوری 24 مگاپیکسلی با لنز f/1.7 برای دوربین اصلی استفاده کرده‌اند. دوربین زاویه گسترده جلویی 8 مگاپیکسلی با گشودگی دریچه دیافراگم f/2.0 نیز مسئول ثبت تصاویر سلفی خواهد بود.

گوشی گیمینگ نوبیا رد مجیک از یک باتری بزرگ 3 هزار و 800 میلی‌آمپر ساعتی با پشتیبانی از فناوری شارژ سریع بهره می‌برد. همچنین در یکی از بخش‌های کناری، یک کلید سخت افزاری مخصوص وجود دارد. از دیگر موارد قابل توجه در مورد این گوشی می‌توان به اسکنر اثر انگشت پشتی، اندروید 8.1 اوریو، لانچر جدید “Red Magic” و متاسفانه یک اسپیکر با پشتیبانی از صدای DTS اشاره کرد.

زمان عرضه و قیمت گوشی گیمینگ نوبیا رد مجیک

گوشی گیمینگ نوبیا رد مجیک از تاریخ 27 آوریل (7 اردیبهشت)، با قیمت 399 دلار از طریق “IndieGogo” در دسترس کاربران قرار می‌گیرد.

در چین، کاربران می‌توانند نسخه پایه این گوشی با 6 گیگابایت رم و 64 گیگابایت حافظه داخلی را با قیمت 2499 یوان (399 دلار) و نسخه 128 گیگابایتی با 8 گیگابایت حافظه رم را با قیمت 2999 یوان (479 دلار) از تاریخ 25 آوریل (5 اردیبهشت) پیش‌خرید کنند. برخی از اولین افرادی که این گوشی را پیش‌خرید می‌کنند نیز هدایایی همچون تی‌شرت، کوله پشتی و جوایز ارزشمند دیگری را دریافت خواهند کرد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

13 دیدگاه

  1. سلام و عرض ادب خدمت مدیریت سایت گجت نیوز
    یه سوال داشتم اگه جواب بدین خیلی ممنون میشم
    تو ایران میشه این گوشیو پیش خرید کرد ؟

    • سلام دوست عزیز
      از اونجایی گوشی های زد تی ای معمولا بدون گارانتی رسمی هستن، امکان پیش خرید وجود نداره. طرح رجیستری هم تاثیر مستقیم روی این موضوع داره.
      موفق باشید.

  2. هرجور حساب میکنم یه جای کار ایراد داره
    با این قیمت کم

  3. زیباست
    رنگ قرمزشم که اونو بیشتر زیبا کرده

  4. عه نوکیا هم گوشی گیمینگ زد بیرون؟؟

  5. به عنوان یه موبایل گیمینگ فوووووق العاده جذابه
    یکی برام بخره

  6. طرحش زیادی زنندست به نظرم
    آدم نمیتونه اینارو دستش بگیره راه بیفته تو خیابون

  7. طراحیش فوق العاده زیباست به نظر من