موتورولا موتو جی 6

موتورولا موتو جی 6 ، موتو جی 6 پلی و موتو جی 6 پلاس معرفی شدند

سه گوشی موتورولا موتو جی 6 (Moto G6)، موتو جی 6 پلی (Moto G6 Play) و موتو جی 6 پلاس (Moto G6 Plus) معرفی شدند. در ادامه نگاهی به مشخصات و قیمت گوشی های جدید موتورولا خواهیم داشت.

در هیاهوی معرفی محصولات جدید چینی‌ها، کمپانی موتورولا نیز از سه میان رده جدید از خانواده Moto G6 پرده برداشت. اگرچه هرکدام از این گوشی ها نقاط قوت خاص خود را دارند، اما شباهت‌های آنها هم زیاد است.

هر سه موبایل پیش رو به اندروید 8.0 اوریو و نمایشگر 18:9 که اسکنر اثر انگشت زیر آن قرار گرفته است، مجهز شده‌اند و در بخش جلویی آنها می‌توان فلاش LED برای ثبت بهتر عکس‌های سلفی در محیط‌های تاریک را پیدا کرد. به علاوه، خریداران از فضای رایگان Google Photos برخوردار خواهند شد.

علاقه‌مندان می‌توانند از اولین هفته می (اواسط اردیبهشت)، گوشی های جدید موتورولا را خریداری کنند. محصولات پیش رو زودتر از همه در دسترس شهروندان برزیلی قرار می‌گیرد و کاربران کشور مکزیک نیز از هفته آینده می‌توانند برای خرید اقدام کنند.

موتورولا موتو جی 6 پلاس

از میان گوشی های جدید موتورولا، موتو G6 پلاس بهترین ابزار را دارد. این گوشی به پنل بزرگ‌تر 5.9 اینچی +1080p مجهز شده و تراشه قوی‌تر اسنپدراگون 630 در کنار 4 یا 6 گیگابایت حافظه رم، به عنوان مغز پرداشگر در خدمت کاربران خواهد بود.

به علاوه، موتورولا موتو جی 6 پلاس با دوربین دوگانه 12+5 مگاپیکسلی و پیکسل‌هایی با اندازه 1.4 میکرومتر، بهترین دوربین بین میان رده های جدید موتورولا را دارد. به این موارد باید فوکوس خودکار “Dual Pixel” و توانایی ضبط ویدیوهای 4K را نیز اضافه کرد تا “Moto G6 Plus” یک سر و گردان بالاتر از سایرین قرار گیرد. برای بخش جلویی نیز دوربینی 8 مگاپیکسلی با فیلترهای چهره و توانایی ضبط ویدیوهای فول اچ دی در نظر گرفته شده است.

موتورولا موتو جی 6

موتو جی 6 پلاس علاوه بر ضخامت کمتر در مقایسه با جی 6 (8.2 در برابر 8 میلی‌متر)، به باتری بزرگ‌تر (3200 در برابر 3 هزار میلی‌آمپر ساعت) نیز مجهز شده است. در جعبه موبایل جدید این کمپانی قدیمی می‌توان کابل یو اس بی نوع C و شارژر 15 واتی “TurboPower” را نیز پیدا کرد.

در نهایت، علاقه‌مندان می‌توانند این گوشی را با 64 یا 128 گیگابایت حافظه داخلی و پشتیبانی از کارت حافظه میکرو اس دی، با قیمت 300 یورو (370 دلار) خریداری کنند.

موتورولا موتو جی 6 

همانند دو مدل دیگر، موتورولا موتو جی 6 با پوشش دفع‌کننده آب P2i توسعه پیدا کرده است تا از ریختن تصادفی آب روی اجرای الکترونیکی آن جلوگیری شود. مهندسان، نمایشگری 5.7 اینچی با وضوح +FHD و نسبت 18:9 را برای این موبایل خوش‌ساخت در نظر گرفته‌اند و علاقه‌مندان می‌توانند آن را همراه با 3 یا 4 گیگابایت رم، 32 یا 64 گیگابایت حافظه داخلی (با پشتیبانی از کارت حافظه میکرو اس دی) و تراشه اسنپدراگون 450 خریداری کنند.

دوربین پشتی از دو سنسور 12 و 5 مگاپیکسلی تشکیل شده است، ولی مثل موتو G6 پلاس از فناوری Dual Pixel پشتیبانی نکرده و ضبط ویدیوهای 4K امکان‌پذیر نخواهد بود. در عوض، کاربران می‌توانند ویدیوهای فول اچ دی را با نرخ 60 فریم بر ثانیه ضبط کنند. دوربین سلفی 8 مگاپیکسلی نیز با نسخه پلاس یکسان است.

موتورولا موتو جی 6

موتو G6 با یک باتری 3 هزار میلی‌آمپر ساعتی و شارژر 15 وات “TurboCharger” در اختیار خریداران قرار می‌گیرد. مثل دو مدل دیگر، یک اسپیکر برای بخش جلویی آن در نظر گرفته شده، اما موتو جی 6 تنها مدل با “Dolby Audio” محسوب می‌شود.

برای محافظت از نمایشگر و قاب پشتی (با شیشه منحنی) هر دو گوشی موتو G6 و موتو G6 پلاس از پوشش محافظ گوریلا گلس 3 استفاده شده است.

علاقه‌مندان به خرید این گوشی باید 250 یورو (308 دلار) پرداخت کنند.

موتورولا موتو جی 6 پلی

همه تمرکز سازندگان در توسعه موتو G6 پلی روی باتری دستگاه بوده است؛ جایی که یک باتری 4 هزار میلی‌آمپر ساعتی نیروی مورد نیاز آن را تامین خواهد کرد. موتورولا می‌گوید با یک بار شارژ، این گوشی تا 36 ساعت در خدمت شما خواهد بود و علی‌رغم قیمت پایین‌تر، باز هم شارژر 15 وات “TurboCharger” همراه با آن ارائه می‌شود.

بدون شک تراشه اسنپدراگون 430 قدرت پردازشی چندان بالایی ندارد، اما ترکیب آن با حافظه داخلی 32 گیگابایتی (با پشتیبانی از کارت حافظه میکرو اس دی) و 3 گیگابایت رم برای یک گوشی ارزان‌قیمت می‌تواند مناسب باشد.

موتورولا موتو جی 6

از دیگر ویژگی‌های قابل توجه در مورد موتورولا موتو جی 6 پلی می‌توان به نمایشگر 5.7 اینچی با وضوح +HD، دوربین پشتی 13 مگاپیکسلی با توانایی ضبط ویدیوهای فول اچ دی و دوربین سلفی 8 مگاپیکسلی اشاره کرد. توجه داشته باشید که تنها نسخه مخصوص بازار آمریکا با پوشش “P2i” به فروش می‌رسد.

این گوشی هوشمند، 200 یورو (246 دلار) قیمت دارد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

یک دیدگاه

  1. قیمت کم زده کعه مشتری زیاد کنه