موتورولا موتو ای 5

موتورولا موتو ای 5 ، موتو ای 5 پلی و موتو ای 5 پلاس رونمایی شدند

گوشی های مقرون به صرفه موتورولا موتو ای 5 (Moto E5)، موتو ای 5 پلی (Moto E5 Play) و موتو ای 5 پلاس (Moto E5 Plus) معرفی شدند. در ادامه، قیمت و مشخصات فنی موبایل های جدید موتورولا را بررسی می‌کنیم.

پس از معرفی گوشی های جدید خانواده Moto G6، موتورولا از سه موبایل مقرون به صرفه خانواده Moto E5 نیز رونمایی کرد تا سبد مصحولات ارزان‌قیمت این کمپانی کامل شود. اسمارت فون های پیش رو قرار است «طی ماه‌های جاری» همراه با اندروید 8.0 اوریو و پوشش “P2i” روانه بازار شوند و حتی ارزان‌ترین مدل میان آنها نیز به اسکنر اثر انگشت در لوگوی موتورولا روی قاب پشتی مجهز شده است. به علاوه، سازندگان باز هم از فلاش LED برای دوربین سلفی استفاده کرده‌اند و کاربران می‌توانند تصاویر خود را با رزولوشن کامل، به صورت رایگان روی “Google Photos” ذخیره کنند.

پیش از هر چیز بهتر است بدانید این محصولات جدید، قابلیت‌های منحصر به فرد خاصی ندارند و ما فکر می‌کنیم اولین (و البته بالاترین) مدل آن، با توجه به قیمت می‌تواند انتخاب مناسب‌تری در مقایسه با موتو G6 پلی باشد.

موتورولا موتو ای 5 پلاس

موتو E5 پلاس به یک باتری بزرگ با ظرفیت بالای 5 هزار میلی‌آمپر ساعت مجهز شده و همراه با شارژر 15 وات “TurboPower” در اختیار کاربران قرار می‌گیرد. سازندگان ادعا می‌کنند با 15 دقیقه شارژ باتری این گوشی به مدت 6 ساعت می‌توان از آن استفاده کرد. البته استفاده از این باتری بزرگ هم هزینه‌ خود را داشته و باعث شده تا وزن دستگاه به 200 گرم برسد.

نمایشگر موتو E5 پلاس در مقایسه با سایر اعضای این خانواده، بزرگ‌تر بوده و 6 اینچ اندازه دارد. صفحه نمایش +HD این گوشی با قابلیت “Moto Display” همراه شده تا کاربران در مدت زمان کوتاه‌تری قادر به مشاهده اطلاعات و پاسخ به اعلانات باشند.

موتورولا موتو ای 5

گوشی جدید موتو ای 5 پلاس از چیپست اسنپدراگون 435 در کنار 3 گیگابایت رم و 32 گیگابایت حافظه داخلی (به علاوه پشتیبانی از کارت حافظه میکرو اس دی تا حداکثر ظرفیت 128 گیگابایت) قدرت می‌گیرد که می‌توان آن را یک نقطه قوت در مقایسه با موتو G6 پلی (ارزان‌ترین عضو محصولات Moto G6) در نظر گرفت.

دوربین اصلی علاوه بر ضبط ویدیوهای فول اچ دی و بهره‌گیری از قابلیت فوکوس خودکار، به واسطه سنسوری 12 مگاپیکسلی (پیکسل‌هایی با اندازه 1.25 میکرومتر) با لنز f/2.0 تصاویر را ثبت می‌کند. عاشقان سلفی هم می‌توانند لحظات مختلف را با دوربین 8 مگاپیکسلی (گشودگی دریچه دیافراگم f/2.2 و پیکسل‌های 1.12 میکرومتری) ثبت کنند.

از دیگر موارد قابل توجه در مورد گوشی جدید موتورولا می‌توان به پورت قدیمی میکرو یو اس بی، جک 3.5 میلی‌متری صدا و عدم پشتیبانی از NFC اشاره کرد. علاقه‌مندان به خرید این موبایل در کشورهای قاره اروپا، آسیا، اقیانوسیه و آمریکا باید 170 یورو (209 دلار) پرداخت کنند.

موتورولا موتو ای 5

موتو E5 قیمت پایین‌تری دارد، ولی هم‌چنان با صفحه نمایش بزرگ 5.7 اینچی +HD و یک باتری 4 هزار میلی‌آمپر ساعتی به فروش می‌رسد. همچنین، اسنپدراگون 430 اطلاعات را مدیریت خواهد کرد (بزرگ‌ترین تفاوت SD430 با SD435 در پردازشگر گرافیکی قدیمی‌تر و ضعیف‌تر آن است).

خریداران این گوشی هوشمند می‌توانند صحنه‌های مختلف را با دوربین پشتی 13 مگاپیکسلی با گشودگی دریچه دیافراگم f/2.0، پیکسل‌های 1.2 میکرومتری و توانایی ضبط ویدیوهای 1080p ثبت کنند. برای دوربین دوم هم از سنسوری 5 مگاپیکسلی استفاده شده است.

موتورولا موتو ای 5

موتورولا موتو ای 5 با 2 گیگابایت حافظه رم و 16 گیگابایت حافظه داخلی (با پشتیبانی از کارت حافظه microSD)، با قیمت 150 یورو (180 دلار) در آمریکای لاتین، اروپا، آسیا و اقیانوسیه عرضه خواهد شد.

موتورولا موتو ای 5 پلی

موتورولا موتو ای 5 پلی برای آن دسته از کاربرانی طراحی شده که به دنبال خرید موبایلی جمع و جور هستند. این تلفن هوشمند به صفحه نمایش 5.2 اینچی HD با نسبت 16:9 مجهز شده و چیپست اسنپدراگون 425 یا اسنپدراگون 427 در کنار 2 گیگابایت رم و 16 گیگابایت حافظه داخلی، مسئولیت مدیریت اطلاعات را در آن بر عهده خواهد داشت. همچنین یک باتری قابل تعویض 2800 میلی‌آمپر ساعتی نیروی مورد نیاز دستگاه را تامین می‌کند.

در جعبه این گوشی و همین‌طور موتو E5 خبری از شارژر “TurboPower” نیست و کاربران تنها می‌توانند از شارژر دیواری 10 وات استفاده کنند.

موتورولا موتو ای 5

گوشی موتو E5 پلی در بخش پشتی به دوربین 8 مگاپیکسلی با گشودگی دریچه دیافراگم f/2.0، پیکسل‌های 1.12 میکرومتری و توانایی ضبط ویدیوهای 1080p و مجهز شده و دوربین دوم آن نیز 5 مگاپیکسلی است.

این موبایل تنها در بازار آمریکای شمالی عرضه خواهد شد. فعلا قیمت موتو E5 پلی مشخص نشده است.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

3 دیدگاه

  1. یگم قیافش توی ذوق میزنه وگرنه حرف نداره

  2. به شدت گوشی های مسخره ای هستن