گلکسی اس 9

نگاهی به قابلیت‌های گلکسی اس 9 و گلکسی اس 9 پلاس سامسونگ

گوشی های سامسونگ گلکسی اس 9 (Samsung Galaxy S9) و گلکسی اس 9 پلاس دارای قابلیت‌های برجسته و نوآوری‌هایی هستند که به کاربران کمک می‌کند تا با انعطاف بیشتری از فناوری در زندگی خود استفاده کنند. در ادامه به مرور این قابلیت‌های ویژه می‌پردازیم.

گوشی های هوشمند امروزه به ابزاری ضروری چه برای فعالیت‌های کاری یا سرگرمی تبدیل شده است. اکنون کارهایی مثل ارسال ایمیل در حال حرکت، جستجو در اینترنت و یا حتی مدیریت برنامه روزانه، همه با استفاده از این گوشی‌ها انجام می‌شود و به این ترتیب نقش کلیدی در کمک به کارهای روزمره کاربران دارند.

اما شرکت سامسونگ معتقد است همه کاربران نمی‌توانند از یک فناوری برای انجام کارهایشان استفاده کنند و به همین دلیل این شرکت بر اساس قابلیت‌های برجسته گوشی‌های گلکسی S9 و S9 پلاس در حوزه مولتی‌تسکینگ توانسته‌اند نوآوری‌هایی را انجام دهند که به کاربر امکان می‌دهد با انعطاف بیشتری از فناوری در حوزه‌های مختلف زندگی خود استفاده کنند.

مرور قابلیت‌های مهم گلکسی اس 9 و اس 9 پلاس

بهبود قابلیت App Pair

آیا تا به حال پیش آمده برای انجام کاری به صورت مدام بین دو اپلیکیشن جابجا شوید؟ این کار زمان‌بر و خسته‌کننده است، اما قابلیت App Pair در گوشی های سامسونگ گلکسی اس 9 و اس 9 پلاس به کاربر امکان می‌دهد دو اپلیکیشن را به صورت همزمان اجرا کنند. نسخه جدید این قابلیت برای گوشی های گلکسی S9 و S9 پلاس بر اساس نظرات کاربران بهینه‌سازی شده است. یکی از تغییرات این است که جفت برنامه‌هایی که می‌سازید را می‌توانید از صفحه اصلی گوشی (Home Screen) و یا از پنل App Edge اجرا کنید. به این ترتیب گزینه‌های بیشتری برای کار با گوشی متناسب با سلیقه خودتان خواهید داشت.

گلکسی اس 9

مولتی‌‌تسکینگ با Multi-Window

قابلیت چند پنجره یا Multi-Window باعث می‌شود بتوانید از فضای صفحه نمایش‌تان به صورتی بهینه‌تر استفاده کنید. در این حالت همه برنامه‌ها به صورت همزمان روی صفحه نمایش، نشان داده شده و شما می‌توانید روی همه آنها کار کنید. در ضمن قابلیت Edge Lighting Notification در این گوشی‌های جدید برای پیام‌ها هم عمل می‌کند. یعنی در حال انجام هر کاری که باشید در صورتی که پیامی دریافت کنید، آیکونی روی گوشی به شما نشان داده می‌شود. اکنون می‌توانید آن را پایین کشیده و باز کنید. در این حالت بدون آن که مجبور به بیرون رفتن از اپلیکیشن شوید، می‌توانید در پنجره کوچکی که ظاهر می‌شود به پیام دریافتی پاسخ دهید.

گلکسی اس 9

دکس فراتر از صفحه نمایش گوشی

گوشی‌های گلکسی اس 9 و اس 9 پلاس با دکس سامسونگ هم سازگار هستند. دکس یک پلتفرم نرم‌افزاری است که با ایجاد فضایی کاملا شبیه کامپیوتر‌های شخصی به شما امکان می‌دهد هر جایی را تبدیل به دفتر کار خود کنید. برای کار با اپلیکیشن‌های داخل موبایل، ویرایش اسناد و عکس و یا مرور اینترنت روی یک صفحه نمایش بزرگتر، تنها کافی است گوشی‌تان را به دکس استیشن و یا دستگاه جدید دکس پد متصل کنید. در این حالت برای افزایش بهره‌وری گوشی، صفحه نمایش بدون مرز گلکسی S9 و S9 پلاس به یک پد و صفحه‌کلید لمسی تبدیل می‌شود که می‌توانید به راحتی از آن استفاده کنید.

گلکسی اس 9

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

6 دیدگاه

  1. اره توی ویدییی هم که ازش متنشر شد واضح معلومه

  2. ای بابا این قابلیت های این تموم نشد؟؟؟

  3. برترین گوشی جهان در سال 2018

  4. گلسش نسبت به ضربه و ساییده شدن هر چیزی بسیار آسیب پذیره