گوشی گلکسی اس 8 سامسونگ

گوشی سامسونگ گلکسی اس 8 لایت تاییدیه تنا را دریافت کرد

گوشی ارزان قیمت سامسونگ گلکسی اس 8 لایت (Samsung Galaxy S8 Lite) موفق به کسب تاییدیه تنا شد تا مطمئن باشیم در آینده‌ای نزدیک معرفی می‌شود. در ادامه می‌توانید مشخصات فنی و برخی از قابلیت های گوشی جدید سامسونگ را مشاهده کنید.

به تازگی یک گوشی هوشمند با کدنام SM-G8950 در بنچمارک ها رویت شده بود که برخی از مشخصات این گوشی را نیز می‌توانستیم ببینیم. به نقل از شایعات، این گوشی در واقع گلکسی S8 لایت نام خواهد داشت که سامسونگ تا چندی دیگر آن را معرفی خواهد کرد. حالا این گوشی موفق به کسب تاییدیه تنا شده است تا بیش از پیش با مشخصات گوشی جدید سامسونگ آشنا شویم. علاوه بر آن، کسب تاییدیه تنا به معنای آن است که فاصله‌ی زیادی با معرفی گلکسی اس 8 لایت نخواهیم داشت.

گوشی گلکسی اس 8 لایت سامسونگ

رندر گلکسی اس 8 لایت

مشخصات فنی گلکسی اس 8 لایت

انتظار می‌رود گلکسی اس 8 لایت به یک نمایشگر 5.8 اینچی با وضوح +Full HD یا معادل 2220×1080 پیکسل تجهیز شود. بی‌تردید این نمایشگر، همان صفحه نمایش بدون مرزی خواهد بود که سامسونگ در نسخه‌های اصلی اس 8 نیز از آن‌ها استفاده کرده است. اما در زیر قاب این گوشی شاهد حضور تراشه‌ی کم قدرت‌تر اسنپدراگون 660 همراه یک پردازشگر گرافیکی آدرنو 512 خواهیم بود.

گوشی ارزان قیمت سامسونگ به یک رم 4 گیگابایتی و حافظه داخلی 64 گیگابایتی مجهز خواهد شد. در اینجا همچنین یک اسلات کارت حافظه میکرو اس دی نیز وجود دارد که به کاربران اجازه می‌دهد فضای ذخیره سازی دیوایس خود را تا سقف 256 گیگابایت ارتقا ببخشند. در بخش دوربین نیز این گوشی از یک سنسور پشتی 16 مگاپیکسلی همراه فلاش LED برخوردار است. دوربین سلفی این گوشی نیز یک سنسور 8 مگاپیکسلی با فوکوس خودکار و لنزی با زاویه دید وسیع است.

از امکانات ارتباطی سامسونگ گلکسی اس 8 لایت می‌توان به پشتیبانی از 4G VoLTE، وای فای 802.11ac (2.4/5GHz)، بلوتوث 5، جی پی اس همراه گلوناس، USB 3.1 و NFC اشاره کرد. این گوشی به اندروید 8 اوریو تجهیز خواهد شد که رابط کاربری اختصاصی سامسونگ در راس آن قرار دارد. انرژی دیوایس نیز توسط یک باتری 3000 میلی‌آمپر ساعتی با پشتیبانی از شارژ‌ سریع تامین می‌شود.

در حال حاضر هیچ صحبتی از قیمت و یا زمان عرضه جهانی گلکسی اس 8 لایت سامسونگ به میان نیامده است، اما آنچه که مشخص است، رنگ مشکی یکی از نسخه‌های آن خواهد بود.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

3 دیدگاه

  1. براووووو سامسونگ خیلى دوست دارم!!

  2. از میان رده هاش مشخصه قیمتش چقدر میشه.حدود ۶۰۰ دلار.ضربدر دلار ۷ تومنی میشه به عبارتی ۴م.
    پیشاپیش مبارک خریداراش.
    ما که رفتیم بمی…..