تعداد کاربران یوتیوب

تعداد کاربران یوتیوب به 1.8 میلیارد نفر رسید

تعداد کاربران یوتیوب حالا به 1.8 میلیارد نفر رسیده است. همراه با اعلام این خبر، مدیر ارشد اجرایی یوتیوب آمار جالبی از دیگر موفقیت‌ها و رکوردهای این شبکه اجتماعی را منتشر کرده است.

تعداد کاربران یوتیوب طی 10 ماه، 300 میلیون نفر افزایش داشته است

بدون شک، یوتیوب بزرگ‌ترین پلتفرم ویدیو در سراسر دنیاست و روز به روز به تعداد کاربران آن نیز افزوده می‌شود. بعد از اینکه ژوئن 2017 اعلام شد 1.5 میلیارد نفر از مردم با ورود به حساب کاربری خود از این سرویس اشتراک ویدیو استفاده می‌کنند، حالا مدیر ارشد اجرایی این شرکت یعنی سوزان وویچیتسکی (Susan Wojcicki) می‌گوید تعداد کاربران یوتیوب ظرف تنها 10 ماه به 1.8 میلیارد نفر رسیده است.

لازم به ذکر است که این آمار، افرادی که بدون ورود به حساب کاربری خود به تماشای ویدیوها می‌پردازند را شامل نمی‌شود. وویچیتسکی طی رویداد “Brandcast”، آمار مربوط به این دسته از کاربران را اعلام نکرده است، ولی مطمئنا این رقم بسیار بالا خواهد بود و با در نظر گرفتن آنه، تعداد کاربران از مرز 2 میلیارد نفر هم عبور خواهد کرد. این مدیر ارشد با تاکید روی سیاست‌های پیشرفت مداوم سایت از استخدام 10 هزار نفر برای مدیریت دستی ویدیوها و بررسی آنها خبر داد. YouTube همچنین از دستورالعمل‌ها و خط مشی‌های سخت‌تر و همین‌طور یک فناوری ماشین یادگیری جدید هم استفاده خواهد کرد که در نتیجه آن، تلاش‌های مدیران تا حد زیادی در جهت پیشبرد اهداف بهبود پیدا می‌کند. یوتیوب طی سه ماهه پایانی سال 2017، 8.4 میلیون ویدیو را حذف کرده است.

جدای از مدیریت محتوای آپلودی که 400 ساعت ویدیو در هر دقیقه است، این سرویس محبوب برخی از موفقیت‌های اخیر خود را نیز اعلام کرد. این موارد شامل رکورد 41 میلیون تماشای زنده اجرای بیانسه در کواچلا و همین‌طور ویدیوی “Despacito” با بازدید بیش از 5 میلیارد بار می‌شود. این آمارها می‌توانند جایگاه یوتیوب به عنوان پلتفرمی با بیشترین آمار بازدید از ویدیوها را تثبیت کنند. همراه با این موارد، یوتیوب از برنامه‌های آینده جدید خبر داده است که در میان آنها می‌توان به مشارکت با افرادی همچون ویل اسمیت و لبرون جیمز و یک پروژه جدید با “Demi Lovato” اشاره کرد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

13 دیدگاه

  1. و هنوزم توی ایران فیلتره

  2. خاک بر سرش انقدر فیلم های مستعجل میذاره

  3. اون موقع یوتیوب چه فکری داشت که به این چیزا هم الان میرسه

  4. ایران تنها کشور دنیاست که یوتیوب رو فیلتر کرده
    یوتیوب با حساب جیمیل کار میکنه که با توجه به تاریخ تولد، فیلم ها رو برای شخص فیلتر میکنه
    حتی بچه ها بدون نگرانی میتونن تو یوتیوب بچرخن
    حالا ایران اومده به کل فیلترش کرده به چه دلیل؟
    امثال آپارات آسیب بیشتری میرسونه، چون اون فیلتر بر اساس سن رو نداره و به راحتی فیلم های خشونت برای همه افراد در دسترس هست

  5. رفقا من نت مخابرات دارم . دو هفتس راحت بدون فیلترشکن یوتیوب رو باز می کنم . مگه رفع فیلترشده؟ جریان چیه؟
    مرسی