لپ تاپ گیمینگ ایسر Predator Helios 500

لپ تاپ گیمینگ ایسر Predator Helios 500 رونمایی شد

لپ تاپ گیمینگ ایسر Predator Helios 500 با صفحه نمایش 17.3 اینچی و پردازنده‌ای بسیار قدرتمند معرفی شد. کاربران می‌توانند این محصول جدید را با نمایشگر 4K خریداری کنند.

لپ تاپ گیمینگ ایسر Predator Helios 500 جدیدترین محصول مخصوص بازی ایسر است که حالا شاهد معرفی رسمی آن در کنار نسخه مخصوص لپ تاپ Helios 300 هستیم. در ادامه نگاهی به ویژگی‌های سخت افزاری و قابلیت‌های این محصولات خواهیم داشت.

لپ تاپ گیمینگ ایسر Predator Helios 500

Predator Helios 500 که در واقع نسخه قوی‌تر و بزرگ‌تر Helios 300 محسوب می‌شود، به صفحه نمایشی 17.3 اینچی مجهز شده و علاقه‌مندان می‌توانند مطابق با بودجه خود، آن را با نمایشگر 4K یا 1080p (با پشتیبانی از Nvidia G-Sync) خریداری کنند. این لپ تاپ قدرتمند با چندین پیکربندی مختلف به دست کاربران می‌رسد که گران‌ترین مدل آن به پردازنده Core i9+ 8950HK اینتل، کارت گرافیک GTX 1070 با 8 گیگابایت حافظه و 64 گیگابایت رم مجهز شده است. همانند دیگر لپ تاپ های مخصوص بازی ایسر، Helios 500 هم از فن‌های “Dual AeroBlade 3D” استفاده می‌کند که به ادعای سازندگان، عملکرد این سیستم خنک‌کننده بهبود یافته است. به این موارد باید لامپ‌های LED متعددی که روی بدنه اصلی پیدا می‌شود را هم اضافه کرد.

ایسر همچنین از عرضه سری جدید “Predator X” در آینده با محصولاتی که قرار است از پردازنده‌های درجه تجاری Xeon برای بازی‌ها استفاده کنند، خبر داد. هرچند، فعلا هیچ لپ تاپی با این پردازنده‌ها معرفی نشده است.

نسخه مخصوص Helios 300

نسخه مخصوص لپ تاپ Helios 300

در کنار نسل جدید، مدل مخصوص لپ تاپ 15.6 اینچی Helios 300 با نام “Acer Helios 300 Special Edition” نیز توسط ایسر معرفی شد. این محصول جدید به نمایشگر جدید 1080p با نرخ 144 هرتز مجهز شده و با نسل هشتم پردازنده‌های +Core i7 اینتل، کارت گرافیک GTX 1060، سیستم خنک‌کننده “Dual AeroBlade 3D” و ترکیب رنگ جدید سفید و طلایی عرضه می‌شود.

در نهایت، ایسر از یک صندلی گیمینگ با برند Predator و لوازم جانبی مخصوص بازی سری Predator که شامل یک کیف چرخ‌دار مقاوم برای حمل لپ تاپ می‌شود نیز پرده برداشت. فعلا اطلاعاتی از زمان عرضه دقیق و قیمت نهایی در دست نیست.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*