دستیار مجازی بیکسبی

دستیار مجازی بیکسبی تا سال 2020 در تمامی محصولات سامسونگ

یکی از مدیران سامسونگ اشاره کرده است که تا سال 2020 دستیار مجازی بیکسبی (Bixby) را می‌توانید در تمامی دیوایس‌های متصل به اینترنت سامسونگ بیابید. حال آن‌ها میخواهند یخچال فریزر یا ربات های نظافتچی باشند.

دستیار مجازی قدرت گرفته از هوش مصنوعی بیکسبی سامسونگ قرار نیست به همین زودی‌ها میدان رقابت را خالی کند. کمپانی سامسونگ برنامه‌های بزرگی برای دستیار مجازی بیکسبی در سر دارد که تنها به گوشی های هوشمند پرچمدار این شرکت محدود نخواهد شد. این شرکت کره‌ای اخیرا اعلام کرده است که بیکسبی به لوازم خانگی سامسونگ از جمله فر آشپزی و ربات های نظافتچی آن‌ها خواهد آمد. حالا مدیر بخش هوش مصنوعی سامسونگ اعلام کرده است تمام دیوایس‌هایی که تا سال 2020 با این برند عرضه می‌شوند، به دستیار دیجیتالی بیکسبی مجهز خواهند بود.

کیم هیون سوک، مدیر بخش الکترونیک مصرفی سامسونگ در یک مصاحبه عنوان کرده است که تا سال 2020 تمامی دیوایس‌های متصل به اینترنت سامسونگ، به دستیار مجازی Bixby مجهز خواهند شد. با توجه به تعداد زیادی از دیوایس‌های الکترونیکی مصرفی به فروش رفته در امسال، نفوذ بیکسبی در چند سال آینده در بازار به شدت افزایش پیدا خواهد کرد.

سامسونگ به دنبال عرضه اسپیکرهای هوشمند مجهز به دستیار مجازی بیکسبی

هیون سوک در مصاحبه‌ای با وال استریت ژورنال، به این نکته اشاره کرده است که سامسونگ به دنبال ارائه طیف وسیعی از گجت‌های خود به عنوان راهی برای ارائه بیکسبی به مردم است.

ما یک کمپانی سازنده دیوایس هستیم. قوانین بازی بسیار متفاوت است. این درست نیست یک موضوع را خیلی زود یا دیرتر از سایرین ببینیم.

دیوایس‌های سامسونگ بسیار متنوع هستند. سامسونگ از یخچال و فریزر گرفته تا تلویزیون و ربات های نظافتچی را به تولید می‌رساند و سالانه بیش از نیم میلیارد از آن‌ها را به فروش می‌رساند. هل دادن هوش مصنوعی به سمت کاربران خانگی در حال حاضر تا حد زیادی بر روی اسپیکرهای هوشمند متمرکز است. آمازون، گوگل و اپل تنها چند مورد از شرکت‌های بزرگی هستند که تا این جای کار از اسپیکرهای هوشمند خود پرده برداری کرده‌اند.

دستیار مجازی بیکسبی

دستیار مجازی بیکسبی در تمام دیوایس‌ها

این موردی بود که از هیون سوک پرسیده شد و وی در جواب به این پرسش از عبارت «عمیق‌تر؛ من تعجب می‌کنم که چرا همه در مورد اسپیکرها صحبت می‌کنند». وی با این پاسخ، عنوان می‌کند زمانی که تمامی دیوایس‌های داخل منزل شما بتوانند از هوش مصنوعی با قابلیت پشتیبانی از صوت برخوردار باشند، پس اینجا دیگر نقش اسپیکرهای هوشمند کمرنگ می‌شود. گفته می‌شود سامسونگ در حال توسعه اسپیکرهای هوشمند قدرت گرفته از دستیار مجازی بیکسبی است که احتمالا طی ماه‌های پیش رو عرضه شود. با این حال هیون سوک نگاه اجمالی به استراتژی سامسونگ برای Bixby را شرح داد و وارد جزئیات نشد. این که بیکسبی بتواند با هر بخش از زندگی کاربران ادغام شود و در کاتالوگ تمام محصولات سامسونگ وجود داشته باشد، می‌تواند نویدبخش روزهای خوبی برای علاقه‌مندان به این غول کره‌ای باشد.

با این حال، بیکسبی هنوز با ایده‌آل‌ها فاصله دارد و سامسونگ می‌تواند با عرضه دومین نسخه آن همه چیز را اصلاح کند. گفته می‌شود بیکسبی 2 قرار است همزمان با گلکسی نوت 9 سامسونگ معرفی شود.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

7 دیدگاه

  1. سامسونگ پرچمش همیشه بالاست!!!
    🙂
    :-*

  2. سامسونگ پرچمش همیشه بالاست!
    :-*

  3. پیشرفت فقط با ساموسنگ امکان پذیره

  4. سامسونگ از این غلطا زیاد میکنه ولی هیچ وقت عملی نشدن

  5. دو سال دیگه فک نمیکنم به اندازه کافی وقت داشته باشه