نتایج بنچمارک گلکسی نوت 9

نتایج بنچمارک گلکسی نوت 9 سامسونگ با تراشه اگزینوس 9810 منتشر شد

نتایج بنچمارک گلکسی نوت 9 سامسونگ (Samsung Galaxy Note 9) همراه با تراشه اگزینوس 9810 سامسونگ به انتشار رسید. این نتایج خبر از قدرت بیشتر مدل اگزینوسی جدیدترین فبلت سامسونگ نسبت به مدل اسنپدراگون آن می‌دهند.

برای نخستین بار، نتایج بنچمارک گلکسی نوت 9 سامسونگ توسط Mobilekopen در سایت بنچمارک گیری Geekbench رویت شد. گرچه نوت 9 پیشتر نیز در بنچمارک ها رویت شده بود،‌ اما آن از تراشه اسنپدراگون 845 برخوردار بود که مختص نسخه‌های آمریکایی و چینی این فبلت است. حال این نتایج جدید، مربوط به بنچمارک گلکسی نوت 9 با تراشه‌ی اگزینوس 9810 ساخت خود سامسونگ همراه یک رم 6 گیگابایتی است.

مهم‌ترین تفاوت بین مدل‌های کوالام و اگزینوسی خانواده گلکسی سامسونگ این است که مدل‌های اگزینوسی معمولا عملکرد نسبتا بهتری را در دنیای واقعی ارائه می‌کنند. این تفاوت به خصوص در مدل گلکسی اس 7 اج مشهود است؛ در حالی که مدل اگزینوسی این گوشی بدون هرگونه لگ رابط کاربری را اجرا می‌کند، اما مدل اسنپدراگون آن با مشکلاتی از جمله هنگ کردن همراه است.

نتایج بنچمارک گلکسی نوت 9

مقایسه نتایج بنچمارک گلکسی نوت 9

به هر ترتیب ما می‌خواهیم نگاهی به این اعداد و ارقام به دست آمده بی‌اندازیم و آن‌ها را با یکدیگر مقایسه کنیم. مدل مجهز به اسنپدراگون 845 گلکسی نوت 9 که در ماه مارس در سایت Geekbench رویت شده بود، در حال تک هسته‌ای امتیاز 2190 و در حالت چند هسته‌ای امتیاز 8806 را به نام خود ثبت کرده بود. اما در این بنچمارک تازه به انتشار رسیده از مدل اگزینوسی Galaxy Note 9، این گوشی موفق  به کسب امتیاز 2737 در حالت تک هسته‌ای و 9064 در حالت چند هسته‌ای شده است. لازم به ذکر است که هر دو مدل به یک رم 6 گیگابایتی مجهز هستند.

شایعات می‌گویند که گلکسی نوت 9 از یک نمایشگر نسبتا بزرگ‌تر نسبت به مدل پیشین (6.4 اینچی در مقایسه با 6.3 اینچی نوت 8) برخوردار است. در اینجا همچنین خبر از یک باتری بزرگتر و دستیار مجازی بیکسبی 2 نیز به میان آمده است. به هر ترتیب ما باید انتظار محصولی بهتر را نسبت به گلکسی نوت 8 داشته باشیم، اما این نمی‌تواند از نظر ظاهری چندان مشخص باشد، مگر آنکه جای اسکنر اثر انگشت تغییر پیدا کند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*