تصاویر گوشی موتو زد 3 پلی

تصاویر گوشی موتو زد 3 پلی همراه موتو مود 5G منتشر شد

تصاویر تازه‌ای از گوشی موتو زد 3 پلی (Moto Z3 Play) همراه با یک ماژول موتو مود 5G به انتشار رسیده است که می‌تواند طراحی کامل گوشی را به نمایش بگذارد. این گوشی تا چند روز دیگر معرفی خواهد شد.

یک جفت عکس به انتشار رسیده است که گفته می‌شود مربوط به گوشی موتو زد 3 پلی هستند. این تصاویر نه تنها محصول مذکور را در دنیای واقعی به نمایش می‌گذارند، بلکه یم موتو مود 5G‌ را نیز نشان می‌دهند که می‌تواند یکی از موتو مودهای آینده محصولات سری Moto Z‌ لنوو موتورولا باشد.

تصاویر گوشی موتو زد 3 پلی

روز جدیدی آغاز شد و ما به شما باید بگوییم که احتمالا سومین نسل گوشی های سری موتو زد قرار است 6 ژوئن (16 خرداد ماه) در کشور برزیل معرفی شوند. همچنین همراه این گوشی‌ها نیز یک موتو مود جدید 5G معرفی خواهد شد که شایعه‌ی عرضه آن برای نخستین بار سال 2016 میلادی به گوش رسید. در حالی که انتظار می‌رود مطابق نامی که دارد، این موتو مود ارائه کننده نسل بعدی ارتباط موبایلی به گوشی های سازگار باشد، اما هیچ جزئیاتی به غیر از این عکس در دسترس ما نیست. همانطور که مشاهده می‌کنید، علامت 5G‌ در زیر قاب و یک آنتن پنهان شده نیز در بالای قاب قابل رویت است.

مشخصات فنی موتو زد 3 پلی

انتظار می‌رود موتو زد 3 پلی به یک نمایشگر 6 اینچی آمولد با وضوح +Full HD برابر با 1080×2160 پیکسل و نسبت ابعاد 18:9 مجهز شده باشد. در زیر قاب نیز شما می‌توانید پلتفرم موبایلی اسنپدراگون 636 کوالکام که از پردازنده 8 هسته‌ای با سرعت 1.8 گیگاهرتز بهره می‌برد را بیابید.

تصاویر گوشی موتو زد 3 پلی

وظیفه‌ی پردازش امور گرافیکی گوشی نیز بر عهده‌ی یک پردازشگر به نام Adreno 509 خواهد بود. 4 گیگابایت رم و 32 گیگابایت فضای ذخیره سازی داخلی نیز مشخصات بخش حافظه این گوشی را تشکیل می‌دهند. از دیگر مشخصات موتو زد 3 پلی می‌توان به دوربین دوگانه پشتی، باتری 3000 میلی‌آمپر ساعتی و اندروید 8.1 اوریو اشاره کرد. لازم به ذکر است که موتو زد 3 پلی لنوو یکی از باریکترین گوشی های پریمیوم امسال لقب خواهد گرفت.

از آنجایی که هنوز کلیدهای ناوبری در قسمت پایینی نمایشگر موتو زد 3 پلی به چشم می‌خورد، پس این گوشی نمی‌تواند از اندروید پی برخوردار باشد. در حالی که دومین نسخه پیشنمایش اندروید P گوگل فاقد چنین نوار مشابهی بود، ما حدس می‌زنیم که موتورولا از اندروید 8.1 اوریو در راس بخش نرم افزاری گوشی جدید خود استفاده کرده باشد.

تا 11 روز دیگر که این گوشی رسما معرفی شود، قطعا ما می‌توانیم اطلاعات تکمیلی‌تری از قبیل قیمت و زمان عرضه موتو زد 3 پلی را به دست آوریم. همچنین امیدواریم اینبار معرفی موتو مود 5G‌ شایعه نباشد و از نزدیک شاهد رویکرد آن در دنیای ارتباطات باشیم.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*