پردازنده 28 هسته ای اینتل

پردازنده 28 هسته ای اینتل با سرعت 5 گیگاهرتز معرفی شد!

پردازنده 28 هسته ای اینتل در جربان نمایشگاه کامپیوتکس 2018 معرفی شد. اگرچه درباره معماری این پردازنده 28 هسته ای اطلاعات دقیقی در حال حاضر در دسترس نیست، اما می‌دانیم سرعت هر هسته آن تا 5 گیگاهرتز قابل افزایش است!

اینتل در جریان نمایشگاه کامپیوتکس سال جاری، پردازنده کامپیوتر 28 هسته ای خود را به نمایش گذاشت و وعده داد این محصول تا پایان سال جاری در دسترس خواهد بود. درباره معماری و تکنولوژی به کار رفته در پردازنده 28 هسته ای اینتل اطلاعاتی در دسترس نیست، اما بر اساس اعلام یک سخنگوی این شرکت، سرعت هر هسته آن 5 گیگاهرتز خواهد بود!

اینتل طی این رویداد، عملکرد پردازنده 28 هسته ای خود در Cinebench را نمایش گذاشت و کاربران در کمال تعجب کسب امتیاز 7334 توسط آن حین پردازش تک هسته‌ ای را مشاهده کردند.

تا امروز ای ام دی به وسیله افزایش تعداد هسته‌های پردازنده‌های خود، مشتریان را به سمت خرید پردازنده‌های کامپیوتر سری رایزن تشویق می‌کرد، اما بعد از رونمایی پردازنده Core i9 با 18 هسته و اکنون پردازنده 28 هسته ای اینتل پیش‌بینی می‌کنیم بازی مجددا به نفع این شرکت پیش برود. اینتل وعده داده به زودی پردازنده 28 هسته ای آن را درون محصولات تجاری مشاهده خواهیم کرد.

قیمت پردازنده 28 هسته ای اینتل

در حال حاضر قدرتمندترین پردازنده Core i9 دارای قیمت هزار و نهصد و نود و نه دلار است، پس می‌توان به راحتی پیش‌بینی کرد قیمت پردازنده 28 هسته ای اینتل بسیار بیشتر از دو هزار دلار خواهد بود.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

3 دیدگاه

  1. وای خدا بابه بازی و برنامه های سنگین ولی amd بهتر از اینتل بازیها پردازش میکنه

  2. خیلی گرونتر از AMD هست

  3. [ اما بعد از رونمایی پردازنده Core i9 با 18 هسته و اکنون پردازنده 28 هسته ای اینتل پیش‌بینی می‌کنیم بازی مجددا به نفع این شرکت پیش برود.]
    مسئله AMD تعداد هسته نیست، قیمت مناسب هستش
    پردازنده های اینتل، 5 برابر AMD قیمت دارند

    با سپاس