تراشه اسنپدراگون 850

کوالکام تراشه اسنپدراگون 850 را با قدرت بالا و مصرف برق پایین معرفی کرد

کوالکام تراشه اسنپدراگون 850 را در نمایشگاه Computex 2018 معرفی کرد. کوالکام ادعا می‌کند Snapdragon 850 در مقایسه با کامپیوترهای ویندوزی موجود، 30 درصد عملکرد بهتر و 20 درصد مصرف بهینه‌تری دارد.

تراشه اسنپدراگون 850 که در واقع نسخه قدترمند اسنپدراگون 845 بوده و جایگزین اسنپدراگون 835 در محصولات مبتنی بر ARM موجود می‌شود، در نمایشگاه کامپیوتکس 2018 رونمایی شد. انتظار می‌رود اولین کامپیوترهای مجهز به این چیپست، از پایان سال جاری میلادی عرضه شوند.

تصویر منتشرشده توسط کوالکام به عنوان طراحی مرجع، دستگاهی همانند محصولات Surface با بدنه تبلتی اصلی و یک کیبورد تاشو را نشان می‌دهد.

تراشه اسنپدراگون 850

سیستم خنک‌کننده این تبلت، بهتر از گوشی های موبایل بوده و به لطف استفاده از هسته‌های Kryo 385 Gold با کلاک 2.95 گیگاهرتز، حالا سرعت آن در مقایسه با گوشی های پرچمدار کمی افزایش پیدا کرده است. علاوه بر این، عملکرد دستگاه نیز برای مدت زمان طولانی‌تری پایدار خواهد بود.

تراشه اسنپدراگون 850

کوالکام می‌گوید این تراشه در مقایسه با لپ تاپ های مجهز به اسنپدراگون 835، 30 درصد عملکرد بهتر و 20 درصد طول عمر بیشتری دارد. دستگاه‌هایی که در آینده عرضه خواهند شد، شارژدهی «چندروزه» خواهند داشت. مودم X20 LTE نیز حداکثر سرعت دانلود را به 1.2 گیگابیت بر ثانیه می‌رساند.

مایکروسافت اخیرا ARM Windows را با نسخه 64 بیتی Edge به‌روز کرده است. همچنین به لطف انتشار آپدیت‌های اخیر، ضمن افزایش عملکرد دستگاه باید منتظر کاهش مصرف برق نیز باشیم. خوشبتانه فناوری های HDR و aptX HD هم پشتیبانی می‌شوند.

ویدیوی معرفی تراشه اسنپدراگون 850

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*