نسخه لامبورگینی ادیشن اوپو فایند ایکس

نسخه لامبورگینی ادیشن اوپو فایند ایکس تنها در 35 دقیقه شارژ کامل می‌شود!

نسخه لامبورگینی ادیشن اوپو فایند ایکس (Oppo Find X Lamborghini Edition) رسما معرفی شد. این نسخه به لطف فناوری شارژ سریع ویژه خود، می‌تواند در کمتر از 35 دقیقه از شارژ 0 به 100 درصد برسد.

هواوی نسخه‌های ویژه پورشه دیزاین گوشی های هوشمند خود را نیز در کنار نسخه‌های معمولی آن‌ها عرضه می‌کند. حالا آن‌ها تنها شرکت چینی نیستند که با یک برند خودروسازی لوکس همکاری می‌کنند. شرکت اوپو روز گذشته از نسخه لامبورگینی ادیشن اوپو فایند ایکس خود (که چندی پیش معرفی کرده بود)، پرده برداری کرد. Find X آخرین گوشی پرچمدار شرکت اوپو است که از یک نمایشگر تمام صفحه و یک دوربین پاپ آپ بهره می‌برد. این نسخه لامبورگینی از قابلیت ویژه‌ی Super VOOC نیز برخوردار است که به گوشی اجازه می‌دهد در کمتر از 35 دقیقه از 0 تا 100 درصد شارژ شود!

نسخه لامبورگینی ادیشن اوپو فایند ایکس از نظر فنی کم و بیش مشابه فایند ایکس است، اما قابلیت Super VOOC به کار رفته در آن کمی متفاوت خواهد بود. به نقل از اوپو این دیوایس از یک باتری 3400 میلی‌آمپر ساعتی بهره‌مند است که می‌تواند در کمتر از 35 دقیقه از شارژ گوشی شما را از 0 به 100 درصد برساند. با این حال سازنده در حال حاضر تایید نکرده است که به جز مدت زمان شارژ چه جزئیات و مشخصات دیگری از نسخه استاندارد و نسخه لامبورگینی ادیشن اوپو فایند ایکس با یکدیگر متفاوت هستند.

قیمت نسخه لامبورگینی ادیشن اوپو فایند ایکس

اوپو عنوان کرده است که این نسخه‌ی متفاوت از مدل اصلی فایند ایکس از بافت فیبرکربن همراه با یک لوگوی برند لامبورگینی بر روی قاب پشتی خود بهره می‌برد. این تغییرات بدیهی است که منجر به افزایش قیمت گوشی نیز می‌شوند. در همین راستا شرکت اوپو قیمت نسخه لامبورگینی گوشی Find X خود را 2000 دلار اعلام کرده است که قیمتی دو برابر آیفون ایکس اپل خواهد بود!

در حالی که نسخه اصلی فایند ایکس در ماه آگوست (بین مرداد/شهریور) عرضه خواهد شد، شرکت اوپو زمان عرضه این نسخه‌ی ویژه را اعلام نکرده است.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

8 دیدگاه

  1. لاین واسه من ساخته شده

  2. این گوشیی رو فقط باید با ماشینش ست کرد وگرنه تکی فایده نداره
    پس نمیخرییم

  3. اوفف خودش یه رکورده

  4. برندش با ماشینش ارتباطی داره؟؟؟

  5. وایرلس بود خیلی بهتر میشد

  6. توی ۳۵ دقیقه شارژ کامل میشه توی ۲۰ دقیقه هم تموم میشه