فیلترینگ اینستاگرام

فیلترینگ اینستاگرام در دستور کار قرار گرفته است

فیلترینگ اینستاگرام در دستور کار قرار گرفت. معاون اول دادستان کل کشور گفت با توجه به فعالیت برخی از سلبریتی‌ها در فضای مجازی و جمع‌آوری پول به بهانه کمک کردن، شاید اینستاگرام فیلتر شود.

محمد مصدق، معاون اول دادستان کل کشور از احتمال فیلترینگ اینستاگرام خبر داد. مصدق به فعالیت برخی از افراد با عنوان سلبریتی در فضای مجازی به خصوص در شبکه اجتماعی اینستاگرام و جمع کردن پول به بهانه کمک به افراد بی بضاعت ابراز نارضایتی کرد و گفت این موضوع در موارد متعددی منجر به کلاهبرداری شده است و دادستانی کل کشور به عنوان مدعی‌العموم به این قضیه وارد می‌شود.

معاون اول دادستان کل کشور اظهار کرد تعدادی از این افراد که در Instagram اقدام به سوءاستفاده و کلاهبرداری کرده‌اند شناسایی شده‌اند. به گفته مصدق، در برخی استان‌ها پرونده‌هایی در حال رسیدگی است و دادستانی کل کشور خود را موظف می‌داند با افرادی که از احساسات پاک مردم سوءاستفاده می‌کنند که اخیرا هم یک مورد در تلویزیون بوده است، برخورد کند.

احتمال فیلترینگ اینستاگرام جدی است

وی در ادامه اعلام کرد با توجه به این موارد، فیلترینگ اینستاگرام در دستور کار قرار گرفته و عبدالصمد خرم آبادی به عنوان معاون دادستانی کل کشور در امور فضای مجازی به صورت جدی این موضوع را پیگیری می‌کند و باید ببینیم در نهایت چه اتفاقی رخ می‌دهد. مصدق در پایان افزود چنین اقداماتی باعث بی اعتمادی به نهادهای متولی امر کمک‌رسانی به مردم شده و ما باید با عملکرد خودمان، دست این افراد سودجو را قطع و اعتماد را به جامعه برگردانیم.