تست مقاومت ویوو نکس اس

تست مقاومت ویوو نکس اس در برابر خط و خش، آتش و خمیدگی (گجت تی وی)

در ویدیوی تست مقاومت ویوو نکس اس ، مقاومت این پرچمدار تمام‌صفحه چینی را در برابر عناصر بیرونی آزمایش خواهیم کرد. آیا Vivo Nex S از این آزمایش سخت سربلند بیرون می‌آید؟

ویوو نکس S از نخستین تلفن های هوشمند مجهز به اسکنر اثر انگشت زیر نمایشگر بوده و با سخت افزاری به‌روز در اختیار کاربران قرار می‌گیرد. در این گوشی خبری از حاشیه‌های ضخیم در اطراف صفحه نمایش نیست و سازندگان با حذف اسپیکر earpiece و استفاده از سیستم مکانیکی برای دوربین سلفی، حاشیه‌های صفحه را تا حد ممکن کاهش داده‌اند.

اگرچه چنین محصولی که بیشتر از 90 درصد فضای جلوی آن را صفحه نمایش می‌پوشاند، بسیار جذاب است، اما مقاومت بالا نیز یکی از فاکتورهای مهم در خرید محسوب می‌شود. خوشبختانه مهندسان ویوو، کیفیت را فدای شکل ظاهری نکرده و محصولی خوش‌ساخت را در اختیار کاربران قرار داده‌اند. اما نباید یک موضوع مهم را فراموش کرد: تست‌های مقاومت ما یک بخش سخت دارد و آن، مقاومت دستگاه در برابر خم شدن است. ویوو نکس چگونه این آزمایش دشوار را پشت سر خواهد گذاشت؟ با گجت نیوز همراه باشید تا به این سوال، پاسخ دهیم.

ویدیوی تست مقاومت ویوو نکس اس

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

11 دیدگاه

  1. چ خوب طاقت اورد

  2. اینا چقدر ثروت مندن که میان هر هفته یه گوشی رو نابود میکنن

  3. بهتر نیست بجای تهیه شده در استودیوی اختصاصی گجت نیوز بنویسید ترجمه شده یا دوبله شده چون فیلم که از خودتون نیست و از کانال یوتیوب jerryrigeverything برداشتید