شیائومی پوکوفون اف 1

انتشار ویدیوی جعبه گشایی شیائومی پوکوفون اف 1 پیش از رونمایی رسمی

گوشی شیائومی پوکوفون اف 1 (Xiaomi Pocophone F1) به تازگی در یک ویدیویی جعبه گشایی رخ نشان داده. این در حالی است که هنوز خبری مبنی بر معرفی رسمی گوشی شیائومی پوکوفون اف 1 منتشر نشده است!

شیائومی در حفظ اسرار مربوط به گوشی پوکوفون اف 1 فوق‌العاده ضعیف عمل کرد، به طوری که پیش از رونمایی رسمی، همه اطلاعات و مشخصات فنی آن فاش شد. انتشار ویدیوی جعبه گشایی شیائومی پوکوفون اف 1 را می‌توان به منزله تیر خلاص دانست.

در ویدیوی جعبه گشایی شیائومی پوکوفون اف 1 علاوه بر دیدن گوشی از تمامی جهات، به لطف وارد شدن به رابط کاربری، با ظاهر پوسته POCO MIUI نیز آشنا می‌شویم که انتظار می‌رود تنها در برخی گوشی های هوشمند خاص این شرکت چینی به کار برود.

پوکوفون اف 1 یک گوشی دارای نمایشگر 5.9 اینچی مجهز به پنل IPS LCD بوده و در بالاترین قسمت صفحه نمایش آن یک بریدگی دیده می‌شود. سنسور مربوط به تکنولوژی تشخیص چهره پیشرفته شیائومی در همین بخش کار گذاشته شده است. پیشتر اعلام شده بود گوشی هوشمند POCO F1، در روز بیست و دوم آگوست (سی و یکم مرداد) در شهر دهلی نو به صورت رسمی رونمایی خواهد شد، اما نزدیک به ده روز مانده به این اتفاق، حتی ویدیوی جعبه گشایی گوشی نیز منتشر شده است.

شیائومی پوکوفون اف 1

اگر این محصول را شبیه به بی‌شمار گوشی هوشمند دیگر تلقی کرده‌اید کاملا در اشتباه هستید. از همان اولین روزهای انتشار اخبار پیرامون شیائومی پوکوفون اف 1 اعلام شد این محصول، ارزان قیمت‌ترین گوشی مجهز به تراشه پرچمدار اسنپدراگون 845 خواهد بود!

وجود 6 گیگابایت حافظه رم، دوربین دوگانه متشکل از سنسورهای 12 مگاپیکسلی و 5 مگاپیکسلی، دوربین سلفی 20 مگاپیکسلی و باتری غول‌پیکر 4 هزار میلی‌آمپر ساعتی از جمله مهمترین مشخصات فنی شیائومی پوکوفون اف 1 به شمار می‌روند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

3 دیدگاه

  1. یادمه قبلا خوشکل تر بود

  2. شیائومی داره یه رقیب سرسختی برای هوآوی میشه ها .کار هواوی یکم سخت شده