اسکایپ نسخه 8.29.76

آپدیت اسکایپ نسخه 8.29.76 امکان استفاده از خدمات مخابراتی را فراهم می‌کند

در آپدیت اندروید اسکایپ نسخه 8.29.76 امکانات جدید و منحصربفردی به برنامه افزوده شده و کاربر را از سایر برنامه‌های ارتباطی نظیر برنامه تلفن و پیامک کاملا بی نیاز خواهد کرد.

در ورژن 8.29.76 اسکایپ که به تازگی منتشر شده امکانات جدیدی به چشم می‌خورند که کاربر را از ورود به برنامه‌های دیگر بی نیاز می‌کند.  گرچه پیش از این نیز برقراری تماس ویدیویی و صوتی از طریق اینترنت در اسکایپ امکان‌پذیر بود اما تیم توسعه نرم افزاری اسکایپ راه جدیدی را برای برقراری ارتباط میان کاربران بدون نیاز به اینترنت پیش پای آن‌ها گذاشته است.

اسکایپ نسخه 8.29.76

آپدیت اندروید اسکایپ نسخه 8.29.76 امکان برقرار کردن تماس صوتی را بدون نیاز به اینترنت و مراجعه به برنامه تلفن فراهم می‌کند. بدین ترتیب در صورتی که اتصال اینترنتتان ضعیف یا قطع باشد و بخواهید با یکی از دوستانتان تلفنی صحبت کنید، می‌توانید بدون خروج از اسکایپ تماس بگیرید. همچنین قابلیت ضبط تماس‌ها در اسکایپ وجود دارد و دیگر نیازی به برنامه‌های ثالث برای این کار نیست.

اسکایپ نسخه 8.29.76

در کنار برقرار کردن تماس‌های صوتی، امکان ارسال پیامک از طریق اسکایپ نیز در آخرین نسخه از این برنامه فراهم شده است، اما هزینه ارسال پیامک بر روی سیم‌کارت اعمال نشده و با استفاده از اعتبار اسکایپ هزینه ارسال پیامک پرداخت می‌شود. با این وجود امکان غیرفعال‌سازی سرویس پیامک اسکایپ وجود دارد و می‌توان از اسکایپ به عنوان برنامه اصلی پیامک استفاده کرد. خوشبختانه برای ارسال پیامک نیازی به استفاده مستقیم از گوشی نخواهد بود و می‌توان به وسیله نسخه دسکتاپ برنامه نیز پیامک ارسال کرد.

شما می‌توانید از طریق لینک‌ زیر نسبت به دانلود ورژن 8.29.76 اسکایپ اقدام کنید.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

4 دیدگاه

  1. توی ایران که فیلتره

  2. الان دیگ اصلا دل و دماغ چت تصویری رو نداریم

  3. اصلا کیفیت ویدیو توی اسکایپ خوب نیس بدرد نمیخوره