جی پی یو تو برای هواوی پی 20 پرو

آپدیت جی پی یو توربو برای هواوی پی 20 پرو منتشر شد

آپدیت جی پی یو توربو برای هواوی پی 20 پرو سرانجام منتشر شد. هواوی پی 20 پرو تا پیش از دریافت این به‌روزرسانی، از نظر قدرت سخت افزاری جزو بهترین‌ها بود و حالا به ادعای هواوی، بعد از دریافت آپدیت GPU Turbo توان پردازشی آن شدیدا افزایش پیدا خواهد کرد.

هواوی انتشار آپدیت جی پی یو توربو برای هواوی پی 20 پرو و همچنین مدل پایه هواوی پی 20 را در سراسر دنیا آغاز کرده است. این موضوع نشان می‌دهد شرکت بر زمان‌بندی قبلی اعلام شده پایبند بوده و به‌روزرسانی GPU Turbo را دقیقا سر موعد عرضه کرده است.

جی پی یو تو برای هواوی پی 20 پرو

ویژگی‌های جی پی یو تو برای هواوی پی 20 پرو

بر اساس توضیحات به‌روزرسانی، بعد از دریافت آپدیت جی پی یو توربو برای هواوی پی 20 پرو تجربه اجرای بازی‌های موبایل به میزان زیادی بهبود پیدا کرده و روان‌تر از قبل خواهد شد. بعد از نصب شدن برنامه Game Suite می‌توان با ورود به آن، گزینه شتاب‌دهی سخت افزار به منظور اجرای بازی را فعال کرد. این اپلیکیشن قابلیت‌های مفید دیگری را نیز برای عاشقان بازی‌های موبایل به ارمغان می‌آورد. به عنوان نمونه باید به حالت Uninterrupted اشاره کرد که سبب می‌شود دریافت نوتیفیکیشن‌ها جریان بازی را قطع نکند.

در نظر داشته باشید جی پی یو توربو در حال حاضر از همه بازی‌های موبایل پشتیبانی نمی‌کند، اما هواوی تصمیم دارد در همکاری با توسعه‌دهندگان امکان استفاده از آن در بازی‌های بیشتری را فعال کند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

9 دیدگاه

  1. بابا چه وضشه من یه میت ازش خریدم چند ماهه اصا انگار نه انگار همچین گوشی هم داشتن نه اپدیتی نه هیچی

  2. اینم انقدر ایراد داره هی ابدیت میده

  3. چرا برای میت دیگه ابدیت نمیاد