گوشی Galaxy S10

طراحی ظاهری گلکسی اس 10 سامسونگ متحول خواهد شد

گوشی Galaxy S10 سامسونگ تا چند ماه دیگر رونمایی خواهد شد. بر اساس گفته‌های مدیر عامل این شرکت، قرار است طراحی ظاهری گلکسی اس 10 سامسونگ (Samsung Galaxy S10) به میزان زیادی تغییر پیدا کند.

سامسونگ گلکسی اس 10، گلکسی اس 10 پلاس و گلکسی اس 10 پرو، از نظر ظاهری تفاوت‌های زیادی با دو نسل قبلی خواهند داشت، نسل‌هایی که خود نسبت به قبل، با تغییرات زیادی همراه شده بودند. وجود تغییرات فراوان در طراحی ظاهری گلکسی اس 10 سامسونگ، توسط مدیر عامل بخش موبایل غول کره‌ای تایید شده است.

سامسونگ به واسطه استفاده از نمایشگر Infinity Display، ظاهر گوشی گلسی اس 8 را نسبت به همه پرچمداران قبل از آن زیر و رو کرد و استفاده از این سبک طراحی را در همه پرچمداران سال 2017 و 2018 ادامه داد. به نظر می‌رسد این شرکت، فرا رسیدن رویداد معرفی دهمین پرچمدار سری S را موقعیت خوبی برای اعمال تغییر دوباره در زبان طراحی گوشی های بالارده خود دیده است.

طراحی ظاهری گلکسی اس 10 سامسونگ

بر اساس گفته مستقیم رییس بخش بخشی موبایل سامسونگ، تغییرات طراحی ظاهری گلکسی اس 10 سامسونگ نسبت به قبل زیاد خواهد بود. متاسفانه وی در گفتگوی خود با یک رسانه چینی، از ذکر جزییاتی پیرامون سبک طراحی سه مدل سامسونگ گلکسی اس 10 خودداری کرد، اما مدعی شد تغییرات نسبت به گلکسی اس 9 و گلکسی اس 9 پلاس زیاد و قابل توجه خواهند بود.

گوشی Galaxy S10

البته وی به گوشه‌ای از دلایل خاص تلقی کردن طراحی ظاهری گلکسی اس 10 سامسونگ اشاره کرد. یکی از این دلایل، افزایش بی‌نظیر گزینه‌های رنگ محسوب می‌شود. این موضوع یکی از شایعات پیشین مبنی بر عرضه 9 گزینه رنگ مختلف برای گوشی های خانواده گلکسی اس 10 را قوت می‌بخشد، اما همچنان احتمال وجود 9 رنگ مختلف برای یک گوشی پرچمدار، کمی دور از انتظار است! اگر سامسونگ واقعا دست به چنین کاری بزند، قطعا برای هر سلیقه‌ای، یک گوشی جذاب در بین پرچمداران 2019 این شرکت وجود خواهد داشت.

البته این تغییرات و جذابیت‌های ظاهری سبب نمی‌شوند کاربران چشم از اخبار پیرامون مشخصات فنی گوشی ها بردارند. گوشی Galaxy S10 در سه مدل عرضه شده و مدل پرو به عنوان برترین گوشی این خانواده، مجموعا دارای پنج دوربین خواهد بود، به طوری که یک ماژول دوربین سه گانه در پنل پشتی و یک دوربین دوگانه نیز در بالای نمایشگر برای عکاسی سلفی وجود دارد. در دو مدل دیگر، دوربین سلفی تک سنسور بوده و دوربین اصلی، دارای دو سنسور خواهد بود. انتظار داریم سه گوشی Galaxy S10 سامسونگ در اسفند ماه سال جاری و طی نمایشگاه MWC 2019 رونمایی شوند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

12 دیدگاه

  1. محمد جواد خان زاده درباری

    واقعا این همه سامسونگ داره رو اس10 مانور میده داره منو امید وار میکنه

  2. حالا دیگه بعد از ده سال از یه طرح استفاده کردن برای بیست تا گوشی خسته شد بالاخره

  3. احسنت بر تو ای جوان انقلابی . زندگی کلا یک نماد غربی است و باید از ورود این محصول غربی گرفته شود . نفس کشیدن یک ابزار شیطانی برای ادامه زندگی مردم است تا آن ها را به سوی مسیر غرب بکشند .

  4. من که چششمم اب نمیخوره

  5. این محصول غربی یک ابزار شیطانی هست برای منحرف کردن مغز جوانان ایران اسلامی . خوشبختانه جوانان ایران اسلامی بازیچه غرب نخواهند شد و من به نمایندگی از مردم ایران اسلامی از وزیر خواستار توقف ورود این محصول غربی هستم .