زمین تخت گرایان

زمین تخت گرایان علم تغییرات آب و هوایی را انکار نمی‌کنند!

زمین تخت گرایان و کسانی که نقش انسان را در تغییرات آب و هوایی زمین قبول ندارند، دو دسته‌ای هستند که هر کدام از آن‌ها را به نوعی می‌توان جزو طرفداران نظریه توطئه دانست. اما آیا این بدین معنی است که زمین تخت گرایان هم، علم تغییرات آب و هوا را رد می‌کنند؟

روز سه‌شنبه، 28 آگوست، در سایت ردیت اسکرین‌شاتی منتشر شد که بیش از 39 هزار لایک دریافت کرد. این تصویر، توییت فردی را نشان می‌دهد که از انجمن زمین تخت گرایان (Flat Earth Society) پرسیده است: «یک سوال واقعی، آیا شما به تغییرات آب ‌و هوا معتقدید؟»

در پاسخ به این شخص، حساب رسمی توییتر انجمن زمین تخت گرایان گفته است: «قطعا. برای اینکه بی‌مسئولیتی خواهد بود اگر چیزی را که چنین واضح و روشن است و مستقیما ما را به عنون یک گونه تهدید می‌کند زیر سوال ببریم.»

اسکرین‌شات گرفته شده، جعلی نیست و تاریخ آن به 25 جولای 2018 بر می‌گردد.

زمین تخت گرایان

وب‌سایت The Conversation، در ماه می امسال نوشته بود که دنیل شنتون (Daniel Shenton)، رییس جامعه زمین تخت گرایان، گفته است که تاثیرگذاری انسان بر روی تغییرات آب ‌و ‌هوایی زمین را قبول دارد. این سایت در ادامه، شنتون را به خاطر این دیدگاه، درست مقابل یکی از قدرتمندترین چهره‌های سیاسی کاخ سفید یعنی آنتونی اسکراموچی (Anthony Scaramucci)، مدیر ارتباطات کاخ سفید، قرار داده بود؛ کسی که با وجود اعتقاد به گرد بودن زمین، مسئولیت انسان در تغییرات ایجاد شده در آب‌ و هوای کره زمین را رد می‌کند.

بنابراین، زمین تخت گرایان علم تغییرات آب و هوایی را انکار نمی‌کنند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

5 دیدگاه

  1. گجت جان چرا تصاویر مدل درست زمین تخت رو نمیذاری و تصاویر مسخره و ساخته ذهن افراد نادان رو برای معرفی زمین تخت میذاری. نکنه میترسی مردم آگاه بشن از حقیقت. چه شما بخواهی چه نخواهی این اتفاق دیر یا زود میفته و جلوی این توفان درهم شکننده رو نمیشه گرفت . رسوایی ناسا و سایر سازمان های فریماسونری به زودی اتفاق میفته و پایه های تمدن غرب شروع به ریزش میکنه . اون روز دیر نیست. انشاء الله

    • ی سوال دارم
      طبق چیزی که. تجربی اثبات شده طبق علم مغز چشم انسان میتونه دو میلیون کیلومتر رو ببینه ولی وقتی میرین بالای درخت که همه جا باز هست چرا نمیشه امریکا رو دید؟
      پدیده اینکه اینجا شب هست امریکاصبح هست رو چی؟نکنه اینم دروغ ناساییا به ایرانیان ساکن امریکا میگن به همه دروغ بگین؟
      اگ زمین تخت هست واقعا پدیده آب و هوایی چطوری ایجاد میشه یعنی ریشه اش چیه؟
      دومیلیون دلار به رپر امریکایی بدین تا اثبات شه زمین تخت هست یا نه؟
      اگ ماه نور داره؟پس چاله چوله های ماه چیه؟
      خورشیدگرفتگی چطوری میشه؟
      ماه گرفتگی و سایه های زمین رو چطوری میشه توضیح داد؟
      چرا فاصله سایه ها در هرشهری فرق داره؟
      واقعا به این ها اعتقاد داری البته کسی به اسرافیل اعتقاد داشته باشه میتونه بگه زمین تخته

  2. منم میگم زمین تخته

  3. این نظریه شخم آنتیک رو بیخیال بشید

    اینقدر پیگیرش نباشید