تلگرام ایکس

تلگرام ایکس رسما جایگزین تلگرام در آی او اس می‌شود

تلگرام ایکس قرار است به صورت رسمی جایگزین نسخه استاندارد این اپلیکیشن در آی او اس شود. ظاهرا برای توسعه Telegram X از یک زبان جدید استفاده شده است.

پاول دورف، بنیان‌گذار تلگرام، اخیرا اعلام کرده است که اپلیکیشن تلگرام برای آی او اس به زودی با نرم افزار جدیدی جایگزین می‌شود که سریع‌تر، زیباتر و کارآمدتر است. از ژانویه امسال، کاربران این امکان را داشتند که از نرم افزار Telegram X به جای نسخه استاندارد استفاده کنند.

از آن زمان، توسعه‌دهندگان با در نظر گرفتن بازخوردهای کاربران، مشغول اصلاح تلگرام ایکس بوده‌اند تا این نرم افزار را برای زمان مورد نظر آماده کنند. حال دورف تایید کرده است که Telegram X آماده جایگزینی با اپلیکیشن Telegram بوده و این کار ظرف یک یا دو هفته آینده انجام می‌شود. دورف ضمن اشاره به طی شدن مراحل توسعه نهایی نرم افزار، از آماده شدن آن برای عرضه عمومی خبر داده است:

هزاران نفر از کاربران، آن را آزمایش کرده و بازخوردهای خود را با ما به اشتراک گذاشته‌اند. به لطف آنها، این نرم افزار حالا بهتر از چند ماه پیش شده است. اگرچه ما هنوز در حال تکمیل نهایی هستیم، به نظر می‌رسد تلگرام جدید آماده ارائه عرضه برای تمام کاربران تلگرام در iOS است.

تلگرام ایکس بر اساس زبان Swift اپل توسعه داده شده است؛ به همین جهت، ما حالا شاهد نرم افزاری سریع‌تر و کارآمدتر هستیم. هرچند، از آنجایی که این اپلیکیشن به یک منبع کد کاملا جدید وابسته است، احتمالا وجود برخی باگ‌های کوچک‌تر دارد، اما مدیران تلگرام می‌گویند این موارد به سرعت برطرف خواهد شد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

4 دیدگاه

  1. به نظر من تلگرام ایکس بهترینه

  2. من یه چند وقتی هس با تلگرام ایکس کار میکنم خیلی مزیت ها نسبت به نسخه معمولیش داره اگه جایگزین شه به نظر من که خوبه

  3. مگه تلگرام ایکس نسخه رسمیه؟