اتومبیل خودران مفهومی رنو EZ-Ultimo

اتومبیل خودران رنو EZ-Ultimo در نمایشگاه خودرو پاریس 2018 معرفی شد

اتومبیل خودران مفهومی رنو EZ-Ultimo در نمایشگاه خودرو پاریس 2018 معرفی شد. این خودرو مفهومی در اصل یک خودرو لوکس مختص شرکت‌های ارائه کننده خدمات لوکس حمل و نقل است.

آیا اتومبیل خودران EZ-Pro‌ رنو که ماه گذشته در نمایشگاه خودرو ژنو معرفی شده بود را به یاد می‌آورید؟ آن تصور یک طراحی ممکن برای یک اتومبیل دلیوری خودران را به وجود می‌آورد. روز گذشته در نمایشگاه خودرو پاریس 2018، خودروساز فرانسوی از یک خودرو مفهومی به مراتب شکیل‌تر به نام رنو EZ-Ultimo‌ پرده برداری کرد که می‌تواند آینده‌ی سرویس‌های حمل و نقل تجاری را به ما نشان دهد.

نمایشگاه خودرو پاریس همیشه برای رنو منزلگاه هیجان انگیزی بوده است. روز گذشته یک خودرو مفهومی خودران از سوی رنو معرفی شد که چهره‌ی واقعی داشت، اما بیشتر از هر چیزی به تحریک دیگر شرکت‌ها پرداخت. رنو EZ-Ultimo گسترد دهنده اتومبیل‌های تمام الکترونیکی خانواده EZ رنو است. از دیگر محصولات این خانواده می‌توان به یک ربات تاکسی به نام EZ-Go نیز اشاره کرد.

طراحی خارجی رنو EZ-Ultimo

اتومبیل خودران مفهومی رنو EZ-Ultimo

با توجه به تصاویر منتشر شده از این خودرو می‌توان در مورد اندازه‌ی آن قضاوت کرد. این خودرو در مقایسه با خودروهای معمولی بزرگ‌تر بوده و بیشتر شبیه به یک قایق بادبانی است. طرفداران اتومبیل های مفهومی می‌توانند به خوبی یک وابستگی را بین Ultimo رنو، Vision 100 رولزرویس،‌ Lagonda استون مارتین و خودرو مفهومی 360c اخیر شرکت ولوو تشخیص دهند. همه‌ی این‌ها اتومبیل های تمام خودران با درهای غیرمعمولی هستند که به صورت اسلایدی، بالابر یا نوسانی باز و بسته می‌شوند. این چیزی است که افراد سرمایه دار بیشتر به آن فکر می‌کنند.

رنو خودروی مفهومی جدیدش را به عنوان یک وسیله نقلیه فرست کلاس معرفی می‌کند که می‌تواند توسط یک شرکت هواپیمایی لوکس یا یک هتل که به رفت و آمدهای مکرری نیازمند هستند، مورد استفاده قرار گیرد. بنابراین کمتر می‌توان این خودرو را در ارتباط با مصارف شخصی یافت و بیشتر این ارائه دهندگان خدمات لوکس به سمت آن می‌روند.

کابین رنو EZ-Ultimo

اتومبیل خودران مفهومی رنو EZ-Ultimo

کابین داخلی رنو EZ-Ultimo همانند ظاهر خارجی آن بی‌نقص و زیبا بوده و از سطوح مختلفی از جمله سنگ مرمر واقعی همراه با پنل‌های چوبی، چرمی و چراغ‌های آویز برخودرار است. در اینجا یک صندلی پشتی چرخان قرار دارد و یک صندلی به سبک نیمکت نیز در پشت آن است. به نظر می‌رسد آن می‌تواند نشیمن مناسبی برای 3 مسافر باشد. دو طرف از ساختار شبکه‌ای برخوردارند و پنجره‌های سیاه و سفیدی سراسر قسمت کناری را در بر می‌گیرد که هر دو به مسافران اجازه می‌دهند در حالی که حریم خصوصی آن‌ها محفوظ می‌ماند، بتوانند فضای بیرون خودرو را مشاهده کنند.

رنو با طراحی این خودرو مفهومی قصد داشته تا آینده‌ی اتومبیل‌های حمل و نقل عمومی را به دنیای حال حاضر بیاورد. به نظر می‌رسد زمان زیادی تا حضور چنین اتومبیل های لوکس مفهومی در خیابان‌ها باقی نمانده باشد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

5 دیدگاه

  1. ما هیچی ما فقط نگا

  2. این که بیشتر شبه یه سفینه س

  3. اینا حالا حالا ها توی بازار نمیان فعلا ازمایشی هستن