رندر جدید گوشی اوپو آر 19

رندر جدید گوشی اوپو آر 19 از نمایشگر تمام صفحه واقعی آن خبر می‌دهد

رندر جدید گوشی اوپو آر 19 (Oppo R19) به انتشار رسیده است. این رندر خبر از تجهیز اوپو آر ۱۹ به یک نمایشگر تمام صفحه واقعی و یک دوربین تعبیه شده در داخل نمایشگر می‌دهد.

اوپو آر 15 در ماه مارس سال جاری میلادی معرفی شد که به یک نمایشگر ناچ استایل مجهز شده بود.  دو ماه پیش نیز گوشی اوپو آر 17 به عنوان نسخه‌ی جدیدتر آن رسما معرفی شد. طراحی قطره‌ای ناچ بالای نمایشگر این گوشی ارائه کننده نسبت ابعاد صفحه به بدنه‌ی بیشتری نسبت به آر 15 است. حال افشاگر مشهور دنیای موبایل با نام کاربری IceUniverse ادعا می‌کند که این سازنده چینی در حال کار بر روی گوشی اوپو آر 19 خود است. وی همچنین ادعا می‌کند که این گوشی از یک دوربین درون صفحه بهره می‌برد که می‌تواند نسبت ابعادی حتی بیشتر از مدل آر 17 را ارائه کند.

در زیر می‌توانید رندر به انتشار رسیده از گوشی اوپو آر 19 را مشاهده کنید. همانطور که می‌بینید، یک چانه‌ی بسیار کوچیک در پایین صفحه قرار دارد، در حالی که بالا و دو سمت گوشی عملا فاقد حاشیه هستند. بدین ترتیب گوشی اوپو R19 یک گوشی تمام صفحه واقعی فاقد ناچ خواهد بود. به جای ناچ، یک دوربین سلفی کوچک در بالای نمایشگر تعبیه شده است. گفته می‌شود این گوشی همچنین به یک اسکنر اثر انگشت زیر نمایشگر نیز مجهز است.

رندر جدید گوشی اوپو آر 19

طراحی پشتی این گوشی شباهت زیادی با مدل آر 17 دارد. واضح است که قاب پشتی این گوشی از جنس شیشه است و از رنگ ترکیبی آبی و سبز بهره می‌برد. یک ماژول دوربین دوگانه که به صورت عمودی روی هم قرار گرفته‌اند همراه با فلاش LED‌ را نیز می‌توان در بالای قاب پشتی یافت و در زیر آن‌ها نیز لوگی کمپانی اوپو به چشم می‌خورد.

سازنده این رندر انتشار یافته را تایید نکرده است، اما IceUniverse‌ سابقه‌ی خوبی در افشای اطلاعات و تصاویر مربوط به گوشی های مختلف دارد و ما نیز ترجیح می‌دهیم که به آن اعتماد کنیم. با توجه به ارتباط مستقیم دو شرکت اوپو و وان پلاس، احتمال دارد طراحی گوشی وان پلاس 7 سال آینده نیز مشابه گوشی اوپو آر 19 بوده و به یک دوربین داخل صفحه تجهیز شود.

زمان معرفی گوشی اوپو آر 19

احتمال دارد اوپو این گوشی را در ماه مارس 2019 معرفی کند. این گوشی می‌تواند از نمایشگر آمولد 6.4 اینچی، محافظه گوریلا گلس 6، تراشه اسنپدراگون 710 و یک رم 8 گیگابایتی بهره‌مند باشد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

9 دیدگاه

  1. حسگر اثر انشگت توی صفحه هم داره

  2. بنظر منم زشتش کرده

  3. یکم فک میکنم اذیت کنه سر فیلم دیدن و ….

  4. هولی شت
    این چرا ناچ نداره
    عحجب چیزیه