دوربین گلکسی نوت 9

دوربین گلکسی نوت 9 با قابلیت‌های هوشمند، دنیا را برای شما زیباتر می‌کند

دوربین گلکسی نوت 9 با قابلیت‌های هوشمند خود، عکس‌های بسیار باکیفیتی را به ثبت می‌رساند. در این مطلب قصد داریم در یک روز پاییزی، دنیا را از دید دوربین هوشمند سامسونگ گلکسی نوت ۹ (Samsung Galaxy Note 9) ببینیم.

زیبایی‌های دنیای اطراف ما گاهی در یک لحظه، یک صحنه و یک خاطره خلاصه می‌شود. ثبت همین لحظه‌هاست که گاهی برای مدت‌های طولانی می‌تواند حالمان را خوب نگه دارد. امروزه گوشی های هوشمند جای دوربین‌های دیجیتال را برای ثبت خاطرات هر روزه ما گرفته‌اند و به همین دلیل رقابتی سخت میان برندهای مختلف برای ثبت باکیفیت‌تر این لحظه‌ها در قاب دوربین شکل گرفته است. اما گلکسی نوت 9 سامسونگ (Samsung Galaxy Note 9) با دوربین هوشمند خود کار را در زمینه کیفیت تمام کرده و به دنبال عرضه روش‌هایی ساده‌تر برای گرفتن عکس‌های با کیفیت است.

دوربین گلکسی نوت 9

یکی از این ابداعات دوربین گلکسی نوت 9 قابلیت ارتقا کیفیت عکس یا Scene Optimizer است که کلیت صحنه، اشیای داخل آن و عوامل زمانی مربوط به آن را به صورت خودکار تشخیص داده و بر اساس آن رنگ و میزان نور ورودی را تنظیم می‌کند. در نتیجه هر کسی که این تصاویر را ببیند، حس موجود در آن عکس را هم کاملا درک خواهد کرد.

روزهای پاییزی از زیباترین سوژه‌های عکاسی برای من به عنوان یک علاقه‌مند به طبیعت است. برای نشان دادن قابلیت‌های هوشمند گلکسی نوت ۹ و دوربین هوشمند آن می‌خواهم یک روز پاییزی را با شما بگذرانم و تک تک زیبایی‌های این فصل را ثبت کنم و البته قابلیت‌هایی را که گفتم با همدیگر بررسی کنیم.

یک روز پاییزی با دوربین گلکسی نوت 9

پیاده‌روی صبحگاهی در میان گل‌ها

آخرین روزهای پیاده‌روی جلوی گل‌های خانه است. معمولا تماشای همین گل‌ها به محض بیرون آمدن از خانه روحیه‌ام را شاد و برای یک روز موفق آماده می‌کند. پس بد نیست تصویر یکی از همین گل‌ها را برای روزهای زمستانی که نیستند ثبت کنم.

دوربین گلکسی نوت 9

به محض اینکه دوربین گلکسی نوت 9 خودم را برای گرفتن عکس آماده می‌کنم، قابلیت ارتقای کیفیت عکس به صورت خودکار تشخیص می‌دهد که یک گل داخل کادر وجود دارد و متناسب با آن بهترین تون رنگ را انتخاب می‌کند. در عکس نهایی می‌توانم حتی نقش و نگار روی گل را به صورت کاملا واضح و با رنگ‌هایی براق مشاهده کنم.

یک ناهار اشتهاآور

وقتی پیتزا و پاستای من و دوستم را روی میز رستوران گذاشتند، فقط تماشای ظاهرشان هم اشتهایم رو دو برابر می‌کرد. به ذهنم رسید چرا صحنه‌ای به این خوشمزگی را در شبکه اجتماعی‌ام به اشتراک نگذارم. دوربین هوشمند گلکسی نوت 9 مثل همیشه آماده گرفتن عکس غذاهای با کیفیتی بود که دیدنش هم دهان همه را آب بیندازد.

دوربین گلکسی نوت 9

باز هم قابلیت ارتقا کیفیت عکس بود که تشخیص داد می‌خواهم از غذا عکس بیندازم و رنگ آنها را آنقدر دقیق و زنده کرد که فقط چند دقیق بعد از پست عکس روی شبکه اجتماعی، انبوه دوستانم بودند که با لایک کردن عکس می‌گفتند کاش آنها هم در این رستوان مشغول خوردن همین غذای خوشمزه بودند.

دنیایی پرنورتر

برای یک ملاقات کاری در کافه‌ای نزدیک شرکت قرار گذاشتم. داخل کافه که نشستیم حس زیبا و غریبی داشت. دلم می‌خواست بتوانم آن حس را هم ثبت کنم، اما نور بسیار کم داخل کافه کار را سخت می‌کرد. دوستم می‌گفت این فضای کم نور در کنار نور زیاد پنجره‌ها حتما روی کیفیت عکس تاثیر بدی می‌گذارد.

دوربین گلکسی نوت 9

اما دوربین گلکسی نوت 9 همه کارها را خودش انجام داد. از تشخیص دادن دوستم که روی صندلی زیر چراغ‌های کم نور کافه نشسته بود تا تنظیم نور داخل با پنجره‌ها. در این عکس خودتان می‌بینید که همه چیز با جزییات کامل، حس کافه را کاملا به شما منتقل می‌کند.

پارک همیشه سبز

وقتی فشار کاری زیاد می‌شود یا حتی بعد از ساعات کاری معمولا برای قدم زدنی کوتاه به پارک روبروی شرکت می‌روم. درختان سر به فلک کشیده‌ای که برگ‌هایشان هنوز برای سبز ماندن دست و پا می‌زنند، اما از همین حالا هم می‌توانیم رگه‌های زرد و نارنجی را در میان آنها ببینیم.

دوربین گلکسی نوت 9

وقتی عکس این درختان بلند را با قابلیت ارتقا کیفیت عکس سامسونگ گرفتم، خودم هم از دیدن رنگ‌های سبز براق و دقیق تک تک برگ‌ها در عکس شگفت‌زده شدم.

یک غروب دل‌انگیز

دیدن صحنه غروب خورشید از بلندی یک پارک در راه برگشت به خانه معمولا جزو آرامش‌بخش‌ترین لحظات روزهای من است. خورشیدی در آستانه غروب در پشت ابرها که دیدنش نفس انسان را تازه می‌کند.

دوربین گلکسی نوت 9

گلکسی نوت ۹ با آن قابلیت‌های هوشمند خود، خیلی ساده و خودکار، رنگ و نور همه بخش‌های مختلف صحنه را تنظیم کرد به شکلی که هم آفتاب در حال غروب به صورت واضح و با همان دل‌انگیزی در عکس دیده می‌شود و هم جزئیات شهر زیبای زیر پایم را با همان زیبایی اصلی‌اش می‌بینم.

گلکسی نوت 9 و آن دوربین هوشمند قدرتمند حالا همراه همه لحظات من نه تنها در روزهای دل‌انگیز پاییزی، بلکه در همه فصل‌های زیبای سال خواهد بود.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*