پیکاپ ریچ زامیاد

پیکاپ ریچ زامیاد با امکانات جدید تا پایان سال 97 عرضه می‌شود

وانت پیکاپ ریچ زامیاد با ظاهر جدیدی به بازار ایران عرضه خواهد شد. محصول جدید زامیاد نسبت به مدل‌های قبلی خود ارتقا یافته و با ظاهری متفاوت تا پایان سال 1397 روانه بازار کشور می‌شود.

محمد زارع پوراشکذری، مدیرعامل شرکت زامیاد در مراسمی به همراه هیات مدیره و مدیران این شرکت از خودرو جدید خود با نام پیکاپ ریچ رونمایی کرده‌‌اند. پوراشکذری در حاشیه این مراسم عنوان کرد این شرکت به کمک نیروهای متخصص خود، بارها در مجموعه خودروسازی سایپا موفق ظاهر شده است، به گونه‌ای که در بازه زمانی کمتر از 3 ماه توانسته‌ایم خط تولید وانت پیکاپ ریچ را در شرکت زامیاد مستقر کنیم و ظرفیت تولید اولیه آن را به 20 دستگاه در روز برسانیم. البته با اقدامات صورت گرفته انتظار داریم تولید محصول پیکاپ ریچ زامیاد را به 40 دستگاه در روز ارتقا دهیم.

پیکاپ ریچ زامیاد

پیکاپ ریچ زامیاد تا پایان سال عرضه می‌شود

مدیرعامل شرکت زامیاد در ادامه عنوان کرد این شرکت از نیروی انسانی متعهد و متخصص برخوردار بوده و به کمک آن‌ها می‌توانیم بیش از پیش به توسعه تولید خودروهای تجاری بپردازیم و گام بزرگی جهت پیشرفت صنعت خودرو برداریم. همچنین عرضه پیکاپ ریج زامیاد به بازار موجب افزایش تنوع سبد محصولات این شرکت شده و با توجه به برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته انتظار داریم این خودرو تا پایان سال 97 تولید شده و به بازار خودرو ایران عرضه شود.

همچنین به دلیل قرار گرفتن تولید خودرو وانت ریچ در مجموعه خودروسازی شرکت زامیاد و به خاطر تجربه و تخصص شرکت زامیاد در حوزه تولید خودروهای تجاری سبک، مسئولیت تولید خودرو پیکاپ ریچ به شرکت زامیاد محول شده است.

پیکاپ ریچ زامیاد

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

7 دیدگاه

  1. باسلام خدمت دوستان عزیز خوب باشه یا بد همینم تولید کنن جای شکرش باقیه به نسبت بقیه ماشین های تولید داخل وقیمت دودف البته هایلوکس هست تو بازار ولی امثال ما مگه تو خواب سوارش بشیم…

  2. نیسان پیکاپ مدل 80جسدش به این ریچ می ارزه،حیف اتاق نیسان پیکاپ که این موتور گذاشتن روش

  3. چقدر ذوقم میکننن واسه این