مک مینی 2018

مک مینی 2018 با پردازنده‌ای 6 هسته‌ای رونمایی شد

مک مینی 2018 (Mac Mini 2018) در رویداد جدید اپل رونمایی شد. جدیدترین مک مینی اپل دارای پردازنده‌ای شش هسته‌ای بوده و توان پردازشی قابل توجهی دارد. در ادامه بیشتر با این محصول آشنا می‌شویم.

اپل سرانجام تصمیم به ارتقای مک مینی خود گرفت. از سال 2014 تاکنون، مک مینی 2018 اولین آپگرید برای این گجت محسوب می‌شود و باید آن را یک تغییر اساسی دانست. در مک مینی 2018 از یک پردازنده چهار هسته‌ای نسل هشتم اینتل استفاده می‌شود که نسبت به نسل چهارم پردازنده دو هسته‌ای Core i5 توان پردازشی بسیار بیشتری دارد. در این زمینه به کاربران حق انتخاب داده شده و آن‌ها می‌توانند نسخه‌ای از مک مینی 2018 را با پردازنده شش هسته‌ای Core i7 خریداری کنند.

مک مینی 2018

جدیدترین مدل مک مینی، تا 64 گیگابایت حافظه رم را پشتیبانی کرده و هر نسخه، دارای یک حافظه فلش به منظور ذخیره‌سازی داده تا سقف ظرفیت 2 ترابایت است. این حافظه در مقایسه با فضای ذخیره‌سازی اختصاص داده شده به مدل قبلی، تغییری بسیار بزرگی به شمار می‌رود. اپل برای ارتقای قابلیت‌های امنیتی مک مینی جدید از یک چیپ T2 در آن استفاده کرده است.

در مک مینی 2018 چهار درگاه یو اس بی C، یک درگاه اترنت، یک درگاه اچ دی ام آی و دو درگاه یو اس بی A وجود دارد. اگرچه جدیدترین مدل مک مینی از نظر ظاهری تفاوتی با مدل پیشین ندارد، اما قابلیت‌های سخت افزاری و توان آن کاملا تغییر کرده است. بدنه آن خاکستری براق بوده و اپل به منظور عایق‌بندی گجت، از آلومینیوم 100 درصد بازیافت شده بهره برده است.

تیزر رسمی مک مینی 2018

مک مینی 2018 از روز هفتم نوامبر (شانزدهم آبان) به بازار عرضه خواهد شد. قیمت پایه محصول برای نسخه مجهز به پردازنده چهار هسته‌ای اینتل، دارای 8 گیگابایت رم و 128 گیگابایت حافظه اس اس دی، 799 دلار است. حافظه رم را می‌توان تا 64 گیگابایت ارتقا داد و یا از یک تراشه شش هسته‌ای Core i7 درون آن استفاده کرد. مک مینی 2018 تا 2 ترابایت از حافظه اس اس دی پشتیبانی می‌کند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

3 دیدگاه

  1. وای چه با حاله این

  2. عجب حافظه ای داره .پس باید خیلی قوی باشه