زد تی ای نوبیا ایکس

زد تی ای نوبیا ایکس با دو نمایشگر و اسکنر اثر انگشت معرفی شد

زد تی ای نوبیا ایکس (ZTE nubia X) با دو نمایشگر لمسی و دو اسکنر اثر انگشت معرفی شد. برای آشنایی بیشتر با مشخصات فنی، امکانات و قیمت گوشی نوبیا X همراه گجت نیوز باشید.

بعد از انتشار شایعات مختلف در مورد یکی از محصولات متفاوت و جدید چینی‌ها، سازندگان سرانجام از گوشی خلاقانه نوبیا ایکس پرده برداشتند. بهترین ویژگی این تلفن هوشمند، نسبت صفحه به بدنه 93.6 درصدی آن است. بدین منظور، سازندگان از یک پنل LCD با اندازه 6.26 اینچ استفاده کرده‌اند، در حالی که روی قاب پشتی نیز می‌توان صفحه نمایش اولد 5.1 اینچی را پیدا کرد. نمایشگر اصلی با وضوح 1080×2280 و نسبت 19:9 به دست کاربران می‌رسد، در حالی که وضوح نمایشگر دوم برابر 720×1520 پیکسل (نسبت 19:9) است.

زد تی ای نوبیا ایکس

چیپست قدرتمند اسنپدراگون 845 در کنار 6 یا 8 گیگابایت رم و 64 تا 256 گیگابایت حافظه داخلی، نقش مغز پردازشگر را در زد تی ای نوبیا ایکس ایفا خواهد کرد. متاسفانه، در این گوشی خبری از پشتیبانی از کارت حافظه میکرو اس دی نیست.

زد تی ای نوبیا ایکس

گوشی جدید ZTE فاقد دوربین سلفی است زیرا کاربران به راحتی می‌توانند از نمایشگر دوم و دوربین پشتی برای ثبت تصاویر استفاده کنند. به واسطه دوربین اصلی 16 مگاپیکسلی با لنز f/1.8 و دوربین ثانوی 24 مگاپیکسلی با لنز روشن‌تر f/1.7، ثبت تصاویر شفاف امکان‌پذیر خواهد بود. برای دوربین‌ها نیز از قابلیت‌های بسیار خوبی همچون فوکوس خودکار تشخیص فاز و تشخیص صحنه مبتنی بر هوش مصنوعی استفاده شده است تا مشکلی در ثبت تصاویر باکیفیت نباشد.

زد تی ای نوبیا ایکس

دستگاه پیش رو با یک باتری بزرگ 3800 میلی‌آمپر ساعتی با حداقل یک روز شارژدهی کامل و همچنین سیستم عامل اندروید 8.1 اوریو در کنار رابط کاربری nubia UI 6.0.2 به دست کاربران می‌رسد.

زد تی ای نوبیا ایکس

مورد جذاب، وجود دو حسگر اثر انگشت در دو بخش کناری دستگاه است که هرکدام از آنها مسئولیت باز کردن قفل یکی از نمایشگرها را بر عهده دارند. از این اسکنرها به عنوان دکمه‌های ناوبری نیز می‌توان استفاده کرد که در نوع خود جالب است. متاسفانه خبری از جک 3.5 میلی‌متری صدا در این گوشی نیست.

زد تی ای نوبیا ایکس

قیمت زد تی ای نوبیا ایکس

زد تی ای نوبیا ایکس در سه رنگ مختلف خاکستری (Deep Gray)، آبی (Sea Light Blue) و مشکی (Black Gold) ارائه می‌شود. نسخه استاندارد این گوشی (6GB+64GB)، حدود 473 دلار قیمت دارد، در حالی که برای خرید نسخه‌های 8GB+128GB و 8GB+256GB برای رنگ‌های مشکی و خاکستری، به ترتیب باید 530 و 602 دلار پرداخت کرد. نسخه آبی رنگ هم 100 یوان (14 دلار) گران‌تر است. فروش رسمی این موبایل نیز از تاریخ 5 نوامبر (14 آبان) آغاز خواهد شد. در ادامه می‌توانید تصاویر بیشتری از این گوشی را تماشا کنید:

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

یک دیدگاه

  1. خیلییی عالیه..قیمتشم نسبت بقیه پرچمدارا بهتره..امسال گوشیای خیلی عالی وارد بازار شد.ادم میمونه کدومو انتخاب کنه..هرچند متاسفانه تو کشور ما قیمت خیلی زیاده